AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Var på date i helgen og endte opp i sengen. Dette er en mann jeg liker utrolig godt, og som jeg vil fortsette å date. Er det helt håpløst å tenke at det kan bli et forhold? Hva synes menn om kvinner som går til sengs første daten? Anonymous poster hash: 81672...0c5
Ruby_Tuesday Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg hadde sex med kjæresten min første dagen jeg møtte han jeg.. Vi har vært sammen i ganske mange år nå for å si det sånn.. 3
Druid Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Var på date i helgen og endte opp i sengen. Dette er en mann jeg liker utrolig godt, og som jeg vil fortsette å date. Er det helt håpløst å tenke at det kan bli et forhold? Hva synes menn om kvinner som går til sengs første daten?Anonymous poster hash: 81672...0c5 Hvis det ikke blir seng på første date, blir det neppe date nr to. Jeg vil tolke det som ett av to: 1. Du spiller ett spill, og jeg er for gammel til å leke KK - leker med deg. 2. Det er ikke noen umiddelbar kjemi mellom oss, og vi må jobbe med tilnærmingen. Da vil jeg heller lete etter noen MED umiddelbar kjemi. 1
Missy1 Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Om han kun er ute etter sex så ville det tatt slutt etter at han fikk det han ville ha selvom du venta til 6 daten? Jeg er ikke mann så vet ikke jg altså, virker han uinteressert nå?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Han virker absolutt interessert i å møtes igjen, og vi var faktisk sammen på tirsdag. Gikk en tur i høstmørket før vi endte opp i sengen igjen. Han har sagt at han ikke er på utkikk etter forhold, men at han liker meg. Jeg blir jo litt skeptisk av å få en sånn beskjed, men tenker jeg vil gi det litt tid. Anonymous poster hash: 81672...0c5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tror ikke det å ha sex vil ha innvirkning på om det blir dere eller ikke. Jeg tror det er noe som blir sagt både på grunn av påvirkning fra andre kulturer og fordi i de aller fleste tilfeller blir det ikke et forhold. Men det ville det ikke blitt uten sex heller. Jeg leste en sak om dette i avisen for en stund siden og både ekspertene og de tilfeldig utvalgte guttene/mennene mente at det ikke har betydning.Anonymous poster hash: a1ee3...08e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tror ikke det å ha sex vil ha innvirkning på om det blir dere eller ikke. Jeg tror det er noe som blir sagt både på grunn av påvirkning fra andre kulturer og fordi i de aller fleste tilfeller blir det ikke et forhold. Men det ville det ikke blitt uten sex heller. Jeg leste en sak om dette i avisen for en stund siden og både ekspertene og de tilfeldig utvalgte guttene/mennene mente at det ikke har betydning.Anonymous poster hash: a1ee3...08e Du har nok rett i det. Det jeg frykter er jo at det ikke blir noe fordi han har sagt at han ikke er ute etter forhold, og at jeg bare er gøyal nå for en periode. Men jeg får bare ta tiden til hjelp. Anonymous poster hash: 81672...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg giftet meg med den eneste jeg hadde sex med på første møtet. Men akkurat denne fyren tror jeg nok ikke var innstilt på noe mer enn sex fra starten, det har han jo klargjort for deg allerede. Den "ikke yte etter dorhold" bør du vektlegge mer enn du gjør, det er ikke alltid tid er nok.Anonymous poster hash: 96a52...2c9 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Du har nok rett i det. Det jeg frykter er jo at det ikke blir noe fordi han har sagt at han ikke er ute etter forhold, og at jeg bare er gøyal nå for en periode. Men jeg får bare ta tiden til hjelp.Anonymous poster hash: 81672...0c5 Hvis du er villig til å bare gi han sex en periode, så fortsett. Er du ute etter å finne en langvarig partner, så kutt han ut. Han har jo sagt at han IKKE er ute etter et forhold. Anonymous poster hash: 098d4...b62 5
Gjest Bud Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Vi knulla første kvelden, vi bor sammen nå
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har endt opp i forhold med flere jeg har hatt sex med tidlig, og har ikke inntrykk av at det er sex i seg selv som er avgjørende for om det blir mer eller ikke. Men dersom han ikke er interessert i et forhold risikerer du jo å bli "for" involvert om du selv utvikler følelser. Jeg kan ha sex uten dypere følelser med noen, mens med andre er det veldig vanskelig... og nå har han her sagt at han ikke er ute etter et forhold. Da bør du innse at du risikerer å bli såret om du ikke klarer å akseptere at dette kanskje bare blir sex og litt hyggelig selskap for ham. Anonymous poster hash: 1a53d...1c6 1
Druid Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 På den annen side har jeg ALDRI sagt til NOEN at jeg var på jakt etter ett forhold. Det har aldri vært målet med å være sammen med noen.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 Takk for gode innspill, dere! Jeg håper han har sagt det bare for å ikke love for mye, og at han over tid kan ønske et forhold, men dette er kanskje ønsketenkning fra meg. Anonymous poster hash: 81672...0c5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er kvinne, men jeg sa og til kjæresten min at jeg ikke var på utkikk etter noe forhold da vi begynte å date. Men han var så bra, så etterhvert ble vi sammen likevel, og er det fortsatt Anonymous poster hash: 0020a...cd8
HandymanOslo Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 Ikke noe problem med sex på første date - så lenge dere tør å prate sammen uten å drikke :-) Lykke til.
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2013 #16 Skrevet 4. november 2013 Tar opp denne igjen. Vi har fortsatt kontakt, og jeg kjenner at jeg faller mer og mer for denne mannen. Han sier fortsatt at han ikke er ute etter forhold, og jeg vet han har negative erfaringer fra tidligere forhold. Tror likevel at han ønsker det, men at han er redd for å bli såret. Det forvirrer meg at han stiller flere spørsmål om hvordan jeg er som kjæreste, og forteller mye om seg selv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til ham. Bør jeg gi det tid i håp om at det kan bli noe eller bør jeg ta det han sier på alvor og gå videre? Noen som har innspill?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #17 Skrevet 4. november 2013 Kanskje du burde prøve å ikke ha sex med han på hvert møte og se om han fortsatt vil tilbringe tid med deg? Ellers er det veldig få av de som sier de ikke er interessert i forhold som endrer mening. Den dagen han finner en dame som er så bra at han må overkomme angsten for forpliktelsen for å få henne vil han nok endre mening, men det virker ikke som han liker så utrolig mye at han bare må ha deg. Anonymous poster hash: b12f9...55a 1
sophiaM Skrevet 4. november 2013 #18 Skrevet 4. november 2013 Når skal folk begynne å forstå at alle forhold er forskjellige og at det IKKE er noen fasit på hva som fungerer eller ikke! Det trenger strengt tatt ikke bety noe som helst, om dere skulle ligge sammen 1. 2. eller 20. daten! Please slutt med det irriterende tunnelsynet enkelte her ser ut til å ha. takk for meg
Gjest Heartbeat Skrevet 4. november 2013 #19 Skrevet 4. november 2013 Liker han deg gjør han det, uavhengig om dere har sex på første date eller ikke. Har vært med menn både etter å ha hatt sex på første date og etter å ha ventet litt. Er de forelska så er de det Så det tror jeg overhodet ikke er negativt :=) 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #20 Skrevet 4. november 2013 Jeg syns det er verre at han sier at han ikke vil ha forhold... Anonymous poster hash: cad30...41f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå