AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Kan noen av dere klesbevisste hjelpe meg? Jeg finner ikke klær jeg liker, eller passer i, og klesskapet er tomt etter siste opprydding der jeg kastet alt som var mer enn 10 år gammelt. Jeg er godt voksen, 165 cm og tettbygd, og har en gutteaktig fasong med brede skuldre, ganske smale hofter, og lite/ingen midje. Jeg trenger bukser med rette bein, helst med litt vidde, og absolutt ikke skinny-fit. Jeg trenger klær som er litt feminine i uttrykk, for å balansere det maskuline uttrykket jeg ellers har, og klærne må skape en illusjon om former. Klærne kan være nærsittende, men ikke tettsittende. Jeg har ingen spesiell stil, men heller mest mot det klassisk sporty/feminin stil er ikke redd for å bruke farger (kalde farger), men er ikke glad i mye mønster. Trenger dere mer informasjon spør, og jeg håper det vil komme mange gode forslag til meg. Anonymous poster hash: 1f2c6...77e
Gjest Lille-pus Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Tiger of Sweden by Malene Birger Matchesfashion Moods of Norway Endret 24. oktober 2013 av Lille-pus
Berit Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Mac dongeri bukse med rette ben. Hunkydori eller/og LineofOslo topper, gensre Endret 24. oktober 2013 av Berit
chouette Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er ingen motoguru men...Kan anbefale jeansene fra Gina Tricot på det varmeste. Modellene Kristen og Lisa er mine favoritter. Begge er slim fit, Kristen er hakket smalere enn Lisa men de er ikke veldig skinny. Stoffet i buksene er utrolig deilig. Du som er velsignet med smale hofter burde også bruke lyse jeans for alt det er verdt, det fremhever slanke linjer! Hva med å velge litt romantiske overdeler for å skape et mer feminint uttykk? Peplumtoppene finner du overalt(de med kappe under midjen) de passer til alle former og gir illusjon om en mer definert midje. Sjekk forresten ut asos.com, de har et supert utvalg i alt.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Takk for svar alle sammen. Jeg har fått mange fine tips, noen i overkant av mitt budsjett, men likevel fine for inspirasjon. Anonymous poster hash: 1f2c6...77e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Vet du om en kjent person som har ca samme kroppsfasong som deg? Da kan du hente inspo fra henne:) Anonymous poster hash: 9cc92...b9d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Vet du om en kjent person som har ca samme kroppsfasong som deg? Da kan du hente inspo fra henne:) Anonymous poster hash: 9cc92...b9d Trine Hattestad kanskje? Bare med litt større bryster, og kanskje litt smalere hofter. Det er ikke så lett å se hoftene hennes på bildene. Anonymous poster hash: 1f2c6...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå