Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om gode nettsider hvor man kan sammenlikne forskjellige barnevogner? Eller hvor man kan få tips om vogner som likner på den man ser på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.barnevognguiden.no/

http://www.barnevogner.org/index.php?route=common/home

Selv syns jeg ikke disse sidene er så veldig gode. Og du kan ikke direkte sammenligne vogner, men du får nå en viss oversitk over hva osm fins på markedet.

Er mange her(inkl meg) som kan en del om vogner, så om du skriver hvilke vogner du vurderer, så får du helt sikkert tips og råd til alternativer.

Anonymous poster hash: f7918...8a1
Skrevet

Takk :) Har sett barnevognguiden, men den ser ikke ut til å bli oppdatert særlig ofte. Den andre så ferskere ut! Kjekt med info som ikke kommer direkte fra leverandør, de er jo ikke så objektive at det gjør noe...

Men siden du spør: Så langt har jeg funnet ut at Brio Go ser lovende ut. Har ikke sett på den i butikk enda, men tenkte å gjøre det ganske snart, for å få litt mer følelse av format osv. Om noen har forslag til vogner som ligner på denne tar jeg imot all input med stor takknemlighet :)

Skrevet

Takk :) Har sett barnevognguiden, men den ser ikke ut til å bli oppdatert særlig ofte. Den andre så ferskere ut! Kjekt med info som ikke kommer direkte fra leverandør, de er jo ikke så objektive at det gjør noe...

Men siden du spør: Så langt har jeg funnet ut at Brio Go ser lovende ut. Har ikke sett på den i butikk enda, men tenkte å gjøre det ganske snart, for å få litt mer følelse av format osv. Om noen har forslag til vogner som ligner på denne tar jeg imot all input med stor takknemlighet :)

Akkurat Brio Go kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Jeg syns den ser grusom ut, etter min mening kan man like gjerne kan putte en bag oppi en handlevogn. Men kan hende den er god å trille for alt jeg vet.

Så, lei for den altså :rodme: . Men sånn er det når man har forskjellig smak.

• Liker 1
Skrevet

Akkurat Brio Go kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Jeg syns den ser grusom ut, etter min mening kan man like gjerne kan putte en bag oppi en handlevogn. Men kan hende den er god å trille for alt jeg vet.

Så, lei for den altså :rodme: . Men sånn er det når man har forskjellig smak.

Haha! Ingenting å beklage for :) Man har jo gjerne ulike behov og smak. Go har masse gode kritikker og er visstnok en fryd å kjøre. Er vel ute etter en såkalt "cityvogn", tror jeg - bor i by, har begrenset med plass og må takle kollektivtrafikk, trapper og variert underlag. Og så er den visst Go stor nok til at den kan brukes i flere år. Håper å finne en pent brukt eller på januarsalg, kanskje, hvis jeg ikke finner en annen modell som overbeviser mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...