AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Vi er i pp1 å har fått positiv test idag på morgen uting. Ikm er til mandag. Testen idag var helt klar. Streken var like tykk som kontrollstreken bare 1-2 nyanser lysere. Men ser den helt 100% og må hverken myse eller holde den opp i lyset. Kan det likevell være falsk positiv siden den var såpass sterk allerede 4 dager før ikm? Skal kjøpe ny test på mandag, men dette er så nervepirrende!Anonymous poster hash: 9b4d4...25b
Gjest Wei Wei Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Den kan være positiv og den kan være falsk positiv. Selv tror jeg at falsk positiv forekommer kjeldnere enn ekte positiv, men ta en ny test. Trenger ikke vente til mandag for det.
Athene Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Falsk positiv eksisterer ikke. Enten har man hcg i urinen, eller så har man det ikke. Dersom du nettopp har blitt prøver har du kanskje ikke fulgt med på syklusen over tid? Derfor er IKM veldig usikker. Du har nok hatt eggløsning en stund før du trudde når streken er såpass sterk. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Tok en ny test nå. Samme merket. Den ble litt svakere, men jeg ser også denne uten å myse. Kan årsaken til at den er svakere nå være fordi urinen er utvannet? Har jo tisset en 3-4 ganger idag. I morges var den sterkere.Anonymous poster hash: 9b4d4...25b
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Tok en ny test nå. Samme merket. Den ble litt svakere, men jeg ser også denne uten å myse. Kan årsaken til at den er svakere nå være fordi urinen er utvannet? Har jo tisset en 3-4 ganger idag. I morges var den sterkere.Anonymous poster hash: 9b4d4...25b det er fordi du har tisset mye det. ta en ny i morgen tidlig så skal du se
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Skal ta en på mandag når ikm er ventet takk for gratulasjon tør ikke tro på det helt ennå.Anonymous poster hash: 9b4d4...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå