milco Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg trenger å miste en del kg, så har vurdert å melde meg på et grete roede-kurs. Er det noen her som har gått på et slik kurs? Er det å anbefale? Er det verdt pengene, eller kan man like gjerne prøve dette på egen hånd?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 For min del var det bortkastede penger. Det er mulig at jeg var uheldig med kursleder, men hele opplegget syntes jeg var noe tull. Anonymous poster hash: bcca3...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Mye stress og unødvendig styr. Jeg var der ÉN eneste gang, aldri mer. Bortkastede 3000 kr. Anonymous poster hash: 601a3...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Det er en grunn til at det ikke holder med bare ett kurs for de fleste, det fungerer ikke. Anonymous poster hash: b634b...4f2
milco Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2013 Hva gjør man egentlig på disse kursene? Greia her er vel å telle kalorier, men det klarer man hjemme.. Sitter man bare og snakker om hvordan det var å telle kalorier? 1
Gjest Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er skeptisk.. Svigermor har begynt på dette nå, og var som de fleste, pass på hva du spiser (men her skulle de i tilegg veie maten før de spiste den), mosjoner mye og kutt ut koseting (som sjokolade, vin, dessert, o.s.v.)
milco Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2013 Ja, man må veie maten og regne ut kalorier hele tiden.. Det høres veldig stressende ut! 1
Wolfmoon Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har ikke gått på det selv, men har flere venner som er fornøyd. Det de trekker frem er faste rammer, møte og veiing med jevne mellomrom, og dette med å snakke med kursleder og de andre om bakenforliggende årsaker til overvekten. Hadde det vært så enkelt som "bare å skjerpe seg", så hadde ingen vært overvektige eller hatt problemer med å gå ned i vekt. Jeg har ikke noe ønske om å snakke om det, så for meg funker kaloritelling og trening uten kurs mye bedre
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Ikke noe stress å telle kalorier:) har en app som gjør det for meg, jeg!
milco Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2013 Ikke noe stress å telle kalorier:) har en app som gjør det for meg, jeg! Men da må du alikevel veie maten og plotte inn varen? Hva slags app bruker du? Shapeup?
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Men da må du alikevel veie maten og plotte inn varen? Hva slags app bruker du? Shapeup? Ja, det må jeg jo:) men er veldig Vang til det nå, så ser ikke på det som noe tiltak. Spiser jeg borte tar heg jo bare sånn ca pluss litt til;) Ja, bruker gratisversjonen av shapeup. Veldig fornøyd med den:)
Wolfmoon Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 For meg var det kaloritellingen som var oppvåkningen. Først da skjønte jeg hvor mye kalorier jeg faktisk fikk i meg. Telte veldig nøye i ca 3 uker, nå teller jeg litt innimellom for å sjekke at jeg ikke lurer meg selv igjen Mye tiltak? Ja, jo, men så er det dette med at man faktisk må gjøre noe for å gå ned i vekt da, man har jo gjort noe for å gå opp, selv om det vel er lettere for de fleste 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå