Trola Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Hei Jeg har kjøpt et par barne vinterdresser hvor jeg samtidig ( pga av kjøpet) kunne velge ut vinterluer til de samme dressene. Kjøpet var åpent. Nå vil jeg levere tilbake vinterdressene. Luene har barna tatt i bruk så de er vanskelig å levere tilbake. Kan jeg kreve alle pengene tilbake siden luene egentlig var gratis ( fulgte med?). Hva kan jeg forvente ( forlange) mvh Trola
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Ikke umulig at butikken også krever betalt for luene. Anonymous poster hash: 92f41...099
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg syns du skal tilby deg å betale for luene. Premisset for å få luene (at du kjøper dressene) er jo ikke oppfylt. Ellers så er holdningen din over hva du kan forlange, en uting. Synes du virkelig det er rett at du skal få noe gratis? Det er fint mulig at du slipper å betale for luene, men jeg hadde iallefall vært ydmyk nok til å tilby betaling. Og hvorfor tok du i bruk luene når du var usikker på om du ville beholde dressene? Anonymous poster hash: 518b9...a62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå