AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Hva bruker du for å fjerne sminken? Jeg bruker servietter fra first price, de eneste serviettene jeg ikke får uren hud av. Men føler at huden liker dårlig at jeg gnir og gnir for å få av sminken. Lurer derfor på hva dere bruker:) si gjerne hva slags hudtype dere har ogsåAnonymous poster hash: 8f4fb...fd6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg bruker kokosolje, siden jeg bruker vannfast mascara. Vasker av med vanlig håndsåpe. Har en litt småfet hudtype. Ser 10 år yngre ut enn jeg faktisk er, så det er tydeligvis en god "rutine". Anonymous poster hash: 8bcc4...eb9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg bruker Loreál sin sminkefjerner på mascaraen (den typen man får kjøpt på dagligvarebutikker - væske for å ha på bomullspads), også renser jeg huden med MD Formulations. Har kombihud (tørr/fet). Anonymous poster hash: 5e69c...85e
Gjest Peanut Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Har kombihud og bruker kun servietter fra Depend. Jeg bruker generelt ikke særlig sminke- går ikke ut av døren uten solfaktor 50 (med farge) i ansiktet og eyeliner.
Ruby_Tuesday Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Bruker Ultrabland fra Lush. Har kombinasjonshud.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Bruker en rens fra LRP for sensitiv hud til å fjerne sminke, så rens fra MD. Anonymous poster hash: f03ce...392
Gjest BabyBlue Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Renseservietter fra Yes To (Cucumber varianten?), jojoba hvis det er ganske mye som må vekk. Ingenting fjerner sminke så bra som olje
Gjest Tigress Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Eg brukar Bioderma Crealine eller noko slikt, det er eit slikt "micellar"-vatn som tek det meste av sminken. Brukar eg vassfast maskara brukar eg L'Oreal sin sminkefjernar for vassfast sminke, den som er ei slik oljeblanding som ein må riste før bruk. Den er veldig god, beste eg har brukt. Brukar Biodermaen av di han er kjempebillig og fordi eg ikkje får oljefilm på auget av han, slik eg får frå L'Orealen. Til andletet brukar eg no ein andletsvask som er tilpassa BB-krembrukarar, han er frå BRTC. Eg har normal til tørr kombinasjonshud, liksom. Om sumaren har eg feit hud i t-sona og normal hud i kinna, om vinteren har eg normal hud i t-sona og tørr hud i kinna. Endret 24. oktober 2013 av Tigress
Gjest BabyBlue Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Eg brukar Bioderma Crealine eller noko slikt, det er eit slikt "micellar"-vatn som tek det meste av sminken. Brukar eg vassfast maskara brukar eg L'Oreal sin sminkefjernar for vassfast sminke, den som er ei slik oljeblanding som ein må riste før bruk. Den er veldig god, beste eg har brukt. Brukar Biodermaen av di han er kjempebillig og fordi eg ikkje får oljefilm på auget av han, slik eg får frå L'Orealen. Er det ikke et fransk dagligvaremerke? Vet at mange youtubere skryter av det rensevannet i hvert fall.
Gjest Tigress Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Er det ikke et fransk dagligvaremerke? Vet at mange youtubere skryter av det rensevannet i hvert fall. Fransk farmasiprodukt, har berre sett dei på apotek. Men jau, det er fransk, og det er dét rensevatnet du har sett på YouTube. Tilrådd av m.a. Lisa Eldridge.
Gjest BabyBlue Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 Fransk farmasiprodukt, har berre sett dei på apotek. Men jau, det er fransk, og det er dét rensevatnet du har sett på YouTube. Tilrådd av m.a. Lisa Eldridge. Hm, hvordan vil du si at huden føles etter bruk? Blir du litt stram og uttørket, eller tilfører det faktisk fukt?
metempsychosis Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 Bruker Activaited Charcoal & Petitgrain såpe fra Soapwalla til ansiktet generelt (bruker mineral-sminke) og olje til øye-området.
Gjest Nanne70 Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Micellar Water fra Nuxe, fjerner vannfast mascara også
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #16 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg bruker kokosolje, siden jeg bruker vannfast mascara. Vasker av med vanlig håndsåpe. Har en litt småfet hudtype. Ser 10 år yngre ut enn jeg faktisk er, så det er tydeligvis en god "rutine". Anonymous poster hash: 8bcc4...eb9 Det er fordi du har fet hud, ikke fordi du har en god sminkefjerningsrutine. Fet hud får senere rynker. Jeg bruker Simple eller Neutral sine sminkefjerningsservietter. Veldig viktig at man ikke gnikker i øyeområdet, men holder servietten mot øynene minst 15 sekund og deretter drar forsiktig av. Etter det bruker jeg ansiktsvask fra md Formulations, og så toner fra Decleor, og avslutter med å vaske ansiktet med vann og påfører hudkrem. Vet at det ikke skal være nødvendig med vann etter toner, men det føles bare så feil å ikke vaske av alt med rent vann til slutt. Bruker også skrubben til md Formulations et par dager i uken, når jeg dusjer. Anonymous poster hash: ae714...753 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #17 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har litt fet hud og kan en sjelden gang få kviser. Jeg fjerner sminken med kokosnøttolje og bruker en babywipe til å tørke alt av. Når jeg sminker meg bruker jeg den hvite flasken fra Body Shopt til å "korrigere" dersom jeg trenger det. Anonymous poster hash: f17d5...652
Gjest Tigress Skrevet 24. oktober 2013 #18 Skrevet 24. oktober 2013 Hm, hvordan vil du si at huden føles etter bruk? Blir du litt stram og uttørket, eller tilfører det faktisk fukt? Eg brukar det berre for å ta augesminke, så det har eg ikkje testa så grundig - etter at eg har fjerna sminken vaskar eg andletet og då tek eg på krem rett etter, så det har eg liksom ikkje testa. Eg kan godt teste det for deg?
Gjest Keikolina Skrevet 24. oktober 2013 #19 Skrevet 24. oktober 2013 Bruker olivenolje, ekstra jomfru. Billig og bra.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #20 Skrevet 24. oktober 2013 Depend sine sminkeservietter, som jeg kjøper en topakkning av, eller vann mens jeg dusjer. Anonymous poster hash: 20b1d...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå