Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! På vei ut av et forhold.Det er slutt,men jeg MÅ bare finne meg en plass og bo. En mann begynte og poke meg på facebook. Jeg poket tilbake. Og slikt startet det. Vi begynte å skrive sammen & til slutt bestemte vi oss for å møtes. Det var god kjemi. Og alt stemte. I ettertid sitter jeg og er ganske "gal" etter han. (bruker vanligvis lang tid for å føle noe/ville noe med noen). Men nå sitter jeg ved siden av tlf og venter på at han skal skrive til meg. Vi møttes på mandagen. Tirsdagen skrev han noen få mld,om at han savnet meg osv. Men etter det har jeg ikke hørt noe. Før vi møtes gikk det i maaange mld i timen.

Så hva skal jeg gjøre? Skal jeg mase & skrive mld slik at han vet at jeg ønsker mer . Eller skal jeg la være & vente?.. Tror jeg blir gal!!...

Jeg er 28 & han er 30.

Anonymous poster hash: 9f566...e9e
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg ville sendt en melding jeg. Det skal jo gå begge veier, og det er jo absolutt ikke mas om man skriver en liten sms :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sendt en melding jeg. Det skal jo gå begge veier, og det er jo absolutt ikke mas om man skriver en liten sms :)

Mener det jeg også! Men vet ikke hvorfor jeg blir så usikker. Er jo vanligvis ikke det,men han tok meg med storm. Tror nok det er det at jeg ikke vil gjøre noe for å ødelegge det som kanskje kan bli. Takk for svar! :-)

Skrevet

Er du samboer med din nåværende kjæreste?

Anonymous poster hash: 73c9f...392
Skrevet

Vi har samme adresse,men vi deler ikke soverom. En er alltid ute,mens den andre er hjemme osv. Det har vært slutt en god stund.

Skrevet

Men da er det jo ikke noe stress, men ville kanskje ventet litt med å bli for nær han nye, før jeg flyttet ut. Har litt med respekt å gjøre for noen man har delt mye med.

Når det gjelder telefonering, så ville jeg ventet litt. Ikke blitt for pågående i starten.

Anonymous poster hash: 73c9f...392
Skrevet

Ja,har respekt for han jeg har bodd sammen med. Men man kan ikke helt styre disse følelsene som dukker opp.. føler meg litt betatt :rodmer: Ja,hadde jeg bare vært flink til å vente! Men jeg skal prøve

Skrevet

Tror du må gjøre et aktivt fremstøt. Husk at du bor under samme tak som din eks og at det kan gjøre han usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...