Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Hvis du kan plukke ut en sang som "er" deg... Som enten beskriver deg som person eller personlighet... Eller som du føler deg spesielt knyttet til fordi den forteller noe om deg/noe du har opplevd. Hvilken sang ville det vært? Selv ville jeg velget The look av Roxette. Ikke fordi at jeg går rundt og tror at jeg er dritlekker eller noe, men sangen passer bra til humøret mitt. Og også Poison av Alice Cooper. Begge sangene "er" meg. Hva med deg?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Julius! Eller...seriøst, altså: "Spite" med Rainmakers! In spite of you, in spite of me In spite of everything, it's pretty good to be alive *kauker*
Gjest King James Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 har 3 sanger som man kan si er meg Shine On You Crazy Diamond av Pink Floyd Picture of Home av Deep Purple og Comfortably numb av Pink Floyd
tuji Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 Kyrie med Mr. Mister Another part of me med Michael Jackson Infidelity med Skunk Anansie
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #8 Skrevet 3. mai 2004 Another part of me med Michael Jackson ...det har ikke slått deg at denne tittelen kan være et forsøk på selvironi..??
Gjest pace Skrevet 3. mai 2004 #10 Skrevet 3. mai 2004 Beethoven - Sonate No. 13 - Allegro molto e vivace, kanskje, til nå. Har spilt alt for mye Beethoven på piano i mitt liv også.
Gjest Madley Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Bright eyes... Synes den beskriver humørsvingningene mine ganske så bra
Snapple Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Detta var ikke lett.. Endte opp med disse, 3 sanger og et verk: Eric Clapton - "Change the world" Dream Theater - "Scenes from a memory" (mer et verk enn en sang) Jacques Brel - "Marieke" og "Ne me quitte pas"
Suzy Skrevet 4. mai 2004 #16 Skrevet 4. mai 2004 Place your hands - ReefAmos er ivertfall mye meg ...
Gjest glamourgirl Skrevet 4. mai 2004 #17 Skrevet 4. mai 2004 I will Survive med Gloria Gaynor The WInner Takes it All ABBA
@lfa Skrevet 4. mai 2004 #18 Skrevet 4. mai 2004 Beautiful day - U2 Climb every mountain - Fra The Sound of Music
Gjest TomKrus Skrevet 4. mai 2004 #19 Skrevet 4. mai 2004 "Groove is in the heart" med Deee-Lite. Har alltid likt denne funky godlåten. Tok også en "hvilken låt er du"-test, og det ble den, så her er det intet rom for tvil The chills that you Spill up my back Keep me filled with Satisfaction when we're done Satisfaction of what's to come I couldn't ask for another No I couldn't ask for another Your groove I do deeply dig No walls only the bridge My supperdish, my succotash wish Jepp, uten tvil: detta er meg!
tuji Skrevet 4. mai 2004 #20 Skrevet 4. mai 2004 ...det har ikke slått deg at denne tittelen kan være et forsøk på selvironi..?? Nei, men det slår meg at jeg ser ut til å inneha visse synske evner, for jeg visste du ville kommentere det. Trøffelhelten svikter aldri sitt publikum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå