Gå til innhold

Ikke i et forhold - antall meldinger tall på interesse? (Menn - si hva dere tenker!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det det? Eller er det slik at når du allerede har både vist og fortalt henne at du er interessert, men i en periode ikke har tid til å treffes, ser du ikke vitsen med "small talk" via sms?

Anonymous poster hash: 0d6bf...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Og ja, hauger med "hvordan har du det?" mldinger og tlfsamtaler uten mål og mening er mas. Verste jeg vet når folk ringer uten å ha en dritt og si, bare for å høre hvordan det går når vi snakket sammen dagen før eller t.o.m samme dagen.

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Og ja, hauger med "hvordan har du det?" mldinger og tlfsamtaler uten mål og mening er mas. Verste jeg vet når folk ringer uten å ha en dritt og si, bare for å høre hvordan det går når vi snakket sammen dagen før eller t.o.m samme dagen.

:)

Jeg sender aldri "haugevis" med "Hvordan har du det?"-meldinger, det skjer kun hvis det er lenge siden jeg har hørt noe fra ham eller jeg har latt høre fra meg. Selv om jeg selvfølgelig håper på et svar tilbake, tar jeg det ikke så veldig tungt i det periodene han jobber mye. For min del er det like mye å vise at jeg tenker på/ bryr meg om ham. Og selv om han måtte glemme å svare, så må det vel være hyggelig der og da? (Merk: Så lenge det kun er en sjelden gang.)

Anonymous poster hash: ed321...87b

Skrevet

Mange menn synes sms/chat er meningsløst, uavhengig av om de liker deg eller ikke. Interessen måler du best i hvor ofte han vil møtes, og hvordan kjemien er da.

Anonymous poster hash: 0a9c4...5cb
  • Liker 3
Skrevet

Mange menn synes sms/chat er meningsløst, uavhengig av om de liker deg eller ikke. Interessen måler du best i hvor ofte han vil møtes, og hvordan kjemien er da. Anonymous poster hash: 0a9c4...5cb

Han er veldig så gira når vi møtes, det er bare det at vi møtes så sjelden - i hvertfall i perioder når han er på jobbreise. Altså, det kommer som regel alltid en melding eller to, men det kan jo ta vinter og vår. Jeg antar at vi er litt i hver vår ende av "sms-skalaen", og så får jeg støtte meg til at antall sms ikke nødvendigvis betyr hva han føler. :)

Anonymous poster hash: 0d6bf...132

Skrevet

Nå er ikke jeg TS, men jeg tillater meg å spørre allikevel: Er det slik å forstå at du som mann fint kan tenke masse på en jente uten at du av den grunn sender en melding i hytt og pine fordi du allerede har fortalt henne det, og ingenting har endret seg?

Jenter har en "policy" om at det tar to sekunder å skrive en melding for å "bevise" at man tenker på en bestemt person - forstår jeg dere rett i at en mann ikke ser poenget med å sende slike sms til en han "er på dealer'n med", feks. når han er på jobbreise fordi han ikke får noe ut av det? (Feks. at han ikke har tid/mulighet til å møte henne.)

Gjest Snuppeluren
Skrevet (endret)

Kjæresten min har heller aldri vært spesielt "flink" til å sende "tenker på deg"-sms, og han er også mye ute og reiser i forbindelse med jobb. I begynnelsen stresset dette meg veldig, for etter som jeg fikk en melding nå og da, trodde jeg at det kun var de gangene han tenkte på meg og savnet meg. Det var helt feil; ved en anledning fortalte han meg nemlig at han for det første er så opptatt når han er på jobbreise at han har hodet fullt av andre ting, og for det andre, så synes han det bare gjorde vondt verre å ta kontakt - fordi han allikevel ikke fikk vært sammen med meg og ei heller hadde tid til å ha kjæreste på den tiden. Derfor synes han det var mye lettere å kun tenke på meg uten å involvere meg personlig. (Ga det mening?) Selv nå som vi er et par, får jeg ikke nattamelding hver kveld. Han er ikke den typen, det tror jeg er en jentegreie, og selv om jeg er slik selv, tvinger jeg det ikke på ham.

Så: Slapp av du, man kan som regel ikke slå fast hvor interessert en mann er basert på hyppigheten av sms. :)

Endret av Snuppeluren
  • Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg TS, men jeg tillater meg å spørre allikevel: Er det slik å forstå at du som mann fint kan tenke masse på en jente uten at du av den grunn sender en melding i hytt og pine fordi du allerede har fortalt henne det, og ingenting har endret seg?

Jenter har en "policy" om at det tar to sekunder å skrive en melding for å "bevise" at man tenker på en bestemt person - forstår jeg dere rett i at en mann ikke ser poenget med å sende slike sms til en han "er på dealer'n med", feks. når han er på jobbreise fordi han ikke får noe ut av det? (Feks. at han ikke har tid/mulighet til å møte henne.)

Nå er det jo forskjell på menn også da, i min verden er det normalt å ha noe kontakt selv om man ikke kan treffes fysisk, så noen nattameldinger eller noen meldinger i løpet av et utenlandsopphold er på ingen måte unaturlig.

Setter litt spørsmålstegn på de som mener de "ikke har tid eller kapasitet". Man behøver ikke gjøre det når man er på jobb, men kan ta det på senga før man legger seg f. eks. Kan fint jobbe 18 timers dager på det verste, men klarer alltids å få sent noen meldinger uansett. At man ikke skulle klare det er tull for de fleste

Anonymous poster hash: 26050...4df

• Liker 2
Skrevet

Eneste som sier meg noe er hvor ofte han tar initiativ til å treffes.

Antall meldinger betyr bare null og niks.

Anonymous poster hash: 74371...3f8
  • Liker 1
Skrevet

Nå er det jo forskjell på menn også da, i min verden er det normalt å ha noe kontakt selv om man ikke kan treffes fysisk, så noen nattameldinger eller noen meldinger i løpet av et utenlandsopphold er på ingen måte unaturlig.

Setter litt spørsmålstegn på de som mener de "ikke har tid eller kapasitet". Man behøver ikke gjøre det når man er på jobb, men kan ta det på senga før man legger seg f. eks. Kan fint jobbe 18 timers dager på det verste, men klarer alltids å få sent noen meldinger uansett. At man ikke skulle klare det er tull for de fleste

Takk, for at du er enig med meg! ;) (i en annen tråd om akkurat dette temaet var alle uenige med meg: er man på jobb så er man på jobb mente de).

Trenger jo ikke å sende meldinger hele dagen, selv om man bruker noen sekunder før man sovner til å skrive en melding ;)

Skrevet

Ikke alle prioriterer dette. Jeg hater å kommunisere på sms, og glemmer ofte å svare på meldinger. Enten inneholder de et konkret spørsmål, gjerne ja/nei, og kan svares på med en gang, eller så inneholder de masse sosiale forpliktelser, og det krever masse pes å svare.

Skrevet

Setter menn pris på å få en melding i ny og ne da til tross for at de ikke skriver særlig mange selv?

Anonymous poster hash: 7ef04...0fc
  • Liker 1
Skrevet

Ikke alle prioriterer dette. Jeg hater å kommunisere på sms, og glemmer ofte å svare på meldinger. Enten inneholder de et konkret spørsmål, gjerne ja/nei, og kan svares på med en gang, eller så inneholder de masse sosiale forpliktelser, og det krever masse pes å svare.

Så om du sitter på sofaen en rolig kveld og får en hyggelig melding av flørten/kjæresten din, så syns du det er pes å svare? Hvorfor er det så vanskelig i settinger der du faktisk ikke er opptatt engang?

Om du ikke treffer flørten/kjæresten på en ukes tid, har dere null kommunikasjon da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...