AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har lenge vært nyskjerrig på dette med hjelpere/guider. Jeg fant en lydfil på nettet, som skulle hjelpe meg å finne min hjelper. Det var en mann som pratet gjennom hele lydfilen, der jeg skulle se min hjelper, og også en gave fra han. Saken er den at jeg skulle se en båt, og fra båten skulle hjelperen komme. Det var en eldre mann jeg aldri har sett før, men jeg fikk umiddelbart en god følelse og det kjentes ut som jeg kjente han veldig godt. Han var kledd gammeldag. I bakgrunnen av båten satt også en yngre gutt på rundt 12-16 år. Han var også kledd gammeldags. Aldri sett noen av de før. Gutten fikk jeg ikke noe detaljert syn av, så bare at han satt det. Har jeg to hjelpere? Gaven jeg fikk av hjelperen min (den eldre mannen) var en gammel treboks med lokk. Så ikke hva som var oppi, men han ga den til meg. Mannen som prata fortalte at dette var noe jeg kom til å få bruk for senere. Jeg kjenner en mye bedre ro nå, bare etter en times tid. Har så utrolig lyst til å lære meg mer om dette! Lyst til å lære å kontakte hjelperen, prate, kjenne tegn osv.. Har aldri vært obs på dette her tideligere. Har dere noen hjelpere? Hvilke tegn gir de? Kommuniserer dere med de? Er det mulig å ha flere hjelpere? Hvordan gå frem for å finne ut av dette? Hvilke tegn er mulige å få? Syntes egentlig det er rart at jeg har en slik hjelper. Jeg er veldig jentete av meg, bruker mye tid på sminke, hår, og er generelt veldig moderne egentlig. Hadde mer forestilt meg en kvinneversjon, men denne mannen føltes veldig rett på en måte. Så om det var fantasien, så vil jeg være ganske sikker på at jeg hadde fått en dame med langt hår og lang kjole.. Men det føles ikke slik i det hele tatt, føler en stor tilknytning til denne mannen, selv om jeg aldri har sett han før. Navnet Jonas svirrer rundt i hodet mitt, men aner ikke om det er navnet, eller om det kun er noe jeg tenker selv.. Er egentlig veldig nyskjerrig på alt rundt dette. Så om dere har noe dere vil si, opplevd, eller forklare ting rundt dette, så hadde jeg satt stor pris på det! Hilsen jente på 20, som gjerne vil lære mer! Dette er en seriøs tråd, så om dere ikke tror på dette/ har negative ting å komme med, så spar dere for å si noe. Anonymous poster hash: 29e29...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå