Gjest Pterodactylkake Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 da jeg gikk i 1klasse. Husker det som det var i går. At vi fikk et spørsmål om "hvem er du mest glad i, mamma eller pappa?" og jeg er sikker på at dette er det de spurte om for husker hvem i klassen som svarte hva tilogmed. Men tenker i ettertid hva er dette for et spørsmål av en lærer? Jeg svarte begge to, men han sa jeg måtte velge n, for det var en undersøkelse. Hva er dere reaksjoner på dette?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 :o Herregud, jeg hadde meldt skolen til politiet hvis jeg fikk vite at en av mine fremtidige bjørnunger fikk et sånt spørsmål!
Gjest Xavia Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Melde til politiet. Hallo?? :o (Regner med at det var en spøk.) Synes også dette var litt av et spørsmål. Det kan jo hende at du husker feil også da? Hvis ikke burde kanskje ikke den læreren vært lærer... (Det er dessverre endel av dem, men det blir an annen diskusjon.)
snexi Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Det var lite pedagogisk riktig spørsmål å stille små barn, lurer på i hvilke sammenheng læreren kunne finne på noe sånt. Tror neppe en lærer hadde turd å gjøre noe sånt i dag. Elevene (i hvertfall min datter) forteller det meste som har hendt hjemme, og hadde jeg fått høre om noe sånt....Ja da hadde jeg kontaktet vedkommende umiddelbart.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 Jeg tok vel kanskje litt hardt i, men jeg hadde blitt så forbanna og sjokkert som de på skolen aldri hadde sett ei binne før tror jeg. Kan love deg at den læreren hadde fått det hett rundt øra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå