Rubina D Skrevet 3. mai 2004 #1 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg har blitt helt hakta på snooker jeg og nå sitter jeg her da til klokka 2400 de siste to dagene for å få med meg finalen mellom Dott og O`Sullivan. Borsett fra tennis er vel dette den kjedeligste sporten å se på tv, men jeg klarer bare ikke å slutte. Er det fler enn meg som ser på snooker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 3. mai 2004 #2 Del Skrevet 3. mai 2004 Kansj et dumt spørsmål, men hva er snooker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 3. mai 2004 #3 Del Skrevet 3. mai 2004 Snooker er et slags biljardspill. Men andre regler og andre kuler. Og større bord foresten. Mamma er helt gal når det gjelder snooker..så du er ikke alene kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 3. mai 2004 #4 Del Skrevet 3. mai 2004 Åja takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. mai 2004 #5 Del Skrevet 22. mai 2004 Blir hekta på det jeg og av en eller annen grunn, de gangene jeg har sjansen må jeg bare se alt som går. Ikke forstår jeg hva som fascinerer meg egentlig, men det er jo faktisk ganske spennende. Og imponerende, synes jeg. Nå for tida har jeg ikke tilgang på eurosport, og det er jo stort sett de som viser det. Så nå blir det ikke noe snooker :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opa| Skrevet 2. juni 2004 #6 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg syns også det er gøy å se snooker på tv (av en eller annen merkelig grunn). Får alltid klager fra kjæresten som mener det er kjedelig å se på. Personlig så er jeg litt fan av O`Sullivan, til tross for at han har vært en "rakarunge" tidligere. Så det var moro at han vant VM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå