AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Bare lurer litt på om folk opplever det virkelig elle er det bare tull å kunne kjenne nærvær av noe eller noen. En annen ting. Jeg kan ikke kalle meg selv for syns men av og til når jeg legger meg og hører på lyder utenfor, som for eksempel regn, vind etc så blir det fort litt mystisk stemning og da føler jeg at en bestemt ting kanskje kan skje en eller annen plass i Norge. For en måned siden såg jeg for meg en bil, knust. Alvorlig ulykke. Neste morning når jeg leste avisen var det dødsulykke på forsiden. Jeg ble skremt men det har skjedd flere ganger. Jeg er russisk. For noen år tilbake var det terrorangrep i Moskva i undergrunnsbanen. Drømte at jeg var i Moskva og ventet på t banen så plutselig hører jeg smell og masse skriking. Blir vekket av telefon fra min mor. "Hørte du hva som skjedde i Moskva idag? "Eeeh nei, du vekket meg så har ikke sett på nyhetene, hva da?" Terroraksjon på t banen. To bomber. Mange døde.... Anonymous poster hash: 7ea88...777
Ghost Hunter Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har helt klart opplevd ting som jeg vil (ut i fra hva jeg vet og forstår) kalle for "overnaturlig" men om det virkelig var et dødt menneske som kom for å hilse på meg, hjernen min som sluttet å fungere normalt et øyeblikk eller om det er en helt annen grunn enn vi kan tenke oss til er ikke godt å si. Bilulykker skjer "hele tiden" men det med bomben var jo ganske spesielt. Mange vil sikkert si at det var tilfeldig, men er jo rart. Kanskje ingenting har noe med "overnaturlig" eller død å gjøre. Kanskje bare hjernen har en sans som ikke er helt tatt i bruk enda, at vi kan fange opp ting fra fortiden og fremtiden. At det bare er naturlig for oss. At de døde folka vi eventuelt ser ikke er der, men var der? Men er vel ca sånn det er allerede. Bare jeg tror egentlig ikke det har noe å gjøre med at noen er "synske" sånn sett. Men det kan jo også være at du egentlig ikke drømte om det. Men i og med at du akkurat hadde våknet da du tok telefonen, så var du kanskje ikke helt våken, og når du hadde snakket ferdig da så begynte hjernen din å blande mellom hva som var drøm og telefonsamtale osv. Herregud, den som forstår noe av hva jeg vil fram til her er smart. Mer rot skal man lete lenge etter 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg vekket av min mor når hun døde. Klokken fire på natten bråvåknet jeg av at hun stod ved siden av sengen min, senere så jeg dødsannonsen at hun døde brått etter kort sykehusopphold den dagen. Merkelig. (Vi hadde ikke hatt kontakt på mange år.) Anonymous poster hash: 9ca91...89a
Ghost Hunter Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg vekket av min mor når hun døde. Klokken fire på natten bråvåknet jeg av at hun stod ved siden av sengen min, senere så jeg dødsannonsen at hun døde brått etter kort sykehusopphold den dagen. Merkelig. (Vi hadde ikke hatt kontakt på mange år.) Anonymous poster hash: 9ca91...89a Det må ha vært sinnsykt ubehagelig :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå