AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har truffet en fyr noen ganger. Jeg syns han er veldig koselig men jeg er litt sjenert, og det kan virke som at han er det også. Det har vært litt pinlig stillhet et par ganger, og jeg har tenkt litt på dette med kjemi. Jeg har møtt folk før som jeg har følt en bedre kjemi med med en gang, men er dette med ordentlig god kjemi noe som også kan komme etterhvert? Kan kjemien bli bedre jo bedre kjent man blir, eller er det sånn at den enten er der eller ikke? Og føler man det med en gang, eller kan det utvikles? Anonymous poster hash: 75991...307
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Hadde det slik med en jeg var sammen med i flere år, før vi ble trygge på hverandre. Tror det var litt fordi vi var så veldig interesserte og forelska, og vi ble usikre og sjenerte rett og slett. Har aldri hatt så nær og ekte kjemi med noen som med han, når vi til slutt turte å slippe oss løs. Anonymous poster hash: 72238...61a 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Du vet du er nerd når du entusiastisk går inn i tråden for å fortelle TS at hun selvsagt skal velge å ta fordypning i kjemi.. :D Anonymous poster hash: d32dd...745 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Du vet du er nerd når du entusiastisk går inn i tråden for å fortelle TS at hun selvsagt skal velge å ta fordypning i kjemi.. :D Anonymous poster hash: d32dd...745 Ja men det skulle jeg da virkelig anbefale å gjøre uansett Mer potensielt matnyttig og overraskende spennende fag finnes vel ikke på vgs-nivå... Anonymous poster hash: 72238...61a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Du vet du er nerd når du entusiastisk går inn i tråden for å fortelle TS at hun selvsagt skal velge å ta fordypning i kjemi.. :D Anonymous poster hash: d32dd...745 Hehe, ja, det var kanskje litt rar overskift, men nå er den posta i singelforumet da, og ikke i karriere og utdanning -ts Anonymous poster hash: 75991...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå