Linenor Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Noen der ute som bruker CeraVe fuktighetskrem og som vet hvor jeg kan få tak i det her i Norge?
Bad Advice Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Sannsynligvis via ebay / amazon / iherb eller liknende, regner med at du har fått ideen fra SkinCareAddics på reddit så spør der, mange Norske medlemmer
Linenor Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2013 Sannsynligvis via ebay / amazon / iherb eller liknende, regner med at du har fått ideen fra SkinCareAddics på reddit så spør der, mange Norske medlemmer Jeg har faktisk ikke fått ideen fra SkinCareAddics på reddit. Etter mye bruk av google og undersøkelse fant jeg ut at det må være en krem som er verdt å prøve. Irriterer meg bare at det ser ut som om jeg kun får tak i den på nettet, ikke i butikk...
Bad Advice Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har faktisk ikke fått ideen fra SkinCareAddics på reddit. Etter mye bruk av google og undersøkelse fant jeg ut at det må være en krem som er verdt å prøve. Irriterer meg bare at det ser ut som om jeg kun får tak i den på nettet, ikke i butikk... Sorry, CeraVe er et Kanadisk merke som så langt jeg vet ikke selges i Norge. Samtidig så er det helt idiotisk å kjøpe noe som helst i butikk i Norge, prisene er vanligvis 3-4 ganger så høye.
Linenor Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2013 Sorry, CeraVe er et Kanadisk merke som så langt jeg vet ikke selges i Norge. Samtidig så er det helt idiotisk å kjøpe noe som helst i butikk i Norge, prisene er vanligvis 3-4 ganger så høye. Jeg pleier aldri å kjøpe noe i butikk i Norge når jeg vet at jeg kan få tak i det på internett til en rimelig penge, men jeg skulle gjerne hatt fuktighetskremen nå. Men jeg får se om jeg finner noe alternativ. Takk for info i hvert fall
Bad Advice Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Jeg pleier aldri å kjøpe noe i butikk i Norge når jeg vet at jeg kan få tak i det på internett til en rimelig penge, men jeg skulle gjerne hatt fuktighetskremen nå. Men jeg får se om jeg finner noe alternativ. Takk for info i hvert fall Ebay - Selger BlueMedical Kjøpte der selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå