Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De siste dagene ar jeg fått en stalker. Jeg er av den snille typen og er virkelig ikke den typen som ber folk om å holde kjeft. Jeg kjenner ikke så godt han som stalker meg, men vet at han er en felles venn av en bekjent. Det irriterende er at han klarer ikke å stoppe å mase på meg på snap eller facebook, jeg er ikke venn med han på facebook engang, men han maser på meldinger. Snapchaten har han vel fått tak i av noen andre.

Han skriver hele tiden at jeg er så støken og kaller meg miss perfect. For meg er det egentlig litt turn off, og jeg kunne ikke tenkt meg å blitt kjent med noen som er ute etter å mest sannsynlig smiske meg til sengs. Greit nok at han har sagt det en gang, han trenger ikke å si det hele tiden, jeg tar poenget liksom. Haha.

Jeg vil ikke bare blokkere han og være frekk, og jeg aner ikke hva jeg kan si. Kan jo ikke bare si at han må slutte å kalle meg det heller.

Har dere noen tips om hva jeg kan gjøre eventuelt hva jeg kan si? :)

Endret av Kaizerr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke innerst inne liker det på en syk måte, så vet du akkurat hva du skal gjøre.

Og ja, han holder helt sikkert på sånn til flere også. De eneste som får slite med han over tid er de som gir respons. De som slipper han er de som setter han så kraftig på plass og deretter ignorerer han resten av livet.

Anonymous poster hash: a33bc...1b9
  • Liker 5
Gjest Awzm me
Skrevet

Si at du holder på med noen. Eller bare si rett ut at han maser.

Hva er det han maser om egentlig? om det er om å treffes osv så kan du jo si at du ikke er interessert, så burde han vel ta hintet?

Om ingenting fungerer å blokkerer og sletter du :)

Skrevet

Takk for tips! :) Han maser om at vi skal møtes og gjentar hele tiden at jeg er så strøken og perfekt.. Altså det er jo gøy å høre en eller to ganger, men en tar jo poenget etter det liksom :)

Skrevet

Slutt å svar!!! det er den aller mest milde formen for avslag jeg kan tenke meg.

Skrevet

Bare ignorer han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...