Gå til innhold

I dag har jeg kost meg!!

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Endelig litt vårstemning her :) Meg og venninna mi kjøpte 3 pakker mariekjeks og gikk ned til bystranda og matet svaner, gakker, pipper og duer :) å! Det var så koselig, og svaner er så fine! Det var iallfall 30 av dem som skulle ha mat. Etterpå gikk jeg hjem og tok snarveien, uberørt av maskiner og veier og drit, kun en liten trebro over en bekk og en liten sti gjennom skogen og gikk blant hvitveisene.

Dette høres kanskje litt homo ut, var jeg mann, men jeg er kvinnfolk og det betyr jeg begynner sikkert bare å bli gammel kone :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Good for you, kake - du har begynt å få øynene opp for de tingene som faktisk er viktige her i livet; nemlig livet.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

:tommelsmil:

Det er livet det! Som smiler!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg føler meg så harmonisk hæhæhæ! Selv om jeg nå sitter på dataen da :oops:

Skrevet

Er ikke det deilig og virkelig kjenne etter med alle sansene at livet er fantastisk?

Våren er den fineste årstiden av alle synest jeg, den står for "nytt liv" :-)

Gjest 1111
Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å mate svanene!

Er jo så koselig!

Skrevet

Kjempe koselig!

Skrevet

Så koselig da... dere har opplagt bedre vær enn her.. for her har det øst ned i hele dag.. :veldigsur:

Gjest Embla s
Skrevet
Så koselig da... dere har opplagt bedre vær enn her.. for her har det øst ned i hele dag.. :veldigsur:

*nikker og titter misstrøstig ut av vinduet* og det blir bare værre og værre... Fikk også lyst til å mate svaner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...