AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Vi vurderer å kjøpe ny sofa, og ser at Ektorp fra IKEA er i en stil som kan passe fint hos oss. Det er selvsagt et stort pluss at den er rimelig, og at det er mange valgmuligheter når det kommer til trekk. Noen her som har denne type sofa, og kan fortelle meg om kvaliteten er ok? Anonymous poster hash: fae31...1ac
Rotemor Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Jepp. Men de har vært flere tråder om den. Du kan jo søke opp de. Kort fortalt: Svært fornøyd. Har faktisk trekket i vaskemaskin nå! Det er en stor fordel.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Jepp. Men de har vært flere tråder om den. Du kan jo søke opp de. Kort fortalt: Svært fornøyd. Har faktisk trekket i vaskemaskin nå! Det er en stor fordel. Ja, har søkt, men trådene som dukket opp handlet ikke primært om Ektorp, bare at den ble nevnt innimellom, og til slutt gadd jeg ikke sitte og bla igjennom mer. Takk for svar! Anonymous poster hash: fae31...1ac
Rotemor Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Ja, har søkt, men trådene som dukket opp handlet ikke primært om Ektorp, bare at den ble nevnt innimellom, og til slutt gadd jeg ikke sitte og bla igjennom mer. Takk for svar! Anonymous poster hash: fae31...1ac Ok. Den er veldig myk og god. Får litt uryddig utseende etterhvert, men lar seg banke tilbake på plass!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg synes at den var veldig myk og god, og etter et års tid (!) begynte den allerede å bli nedsunket på to av putene (hadde sjeselong). Synes det var litt dumt, så har solgt den og kjøpt en annen sofa. Likevel - den er virkelig deilig å sitte i. Anonymous poster hash: eb4df...5e5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg synes at den var veldig myk og god, og etter et års tid (!) begynte den allerede å bli nedsunket på to av putene (hadde sjeselong). Synes det var litt dumt, så har solgt den og kjøpt en annen sofa. Likevel - den er virkelig deilig å sitte i. Anonymous poster hash: eb4df...5e5 Hm. Det var det jeg var litt redd for. Kvalitet og pris henge av og til sammen. Anonymous poster hash: fae31...1ac
Smula Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Vi har ektorp. Veldig godt fornøyd. Den ble kjøpt i 2007. Bare å banke litt på putene så er den like fin. Når den blir sliten kommer jeg til å kjøpe en ny. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Vi hadde Ektorp før. Den sank sammen veldig fort, synes jeg, og selv med putebanking ble sofaen veldig uryddig, så da vi kjøpte ny sofa for en stund siden visste vi at vi ville ha en annen. Anonymous poster hash: d4f57...cc7
Gjest Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Hadde ektorp i godt over fire år. Den ble mye brukt og hadde ei livlig bikkje oppi den også! Solgte den når jeg flyttet inn med samboern og vi trengte en litt større en, men den ble solgt videre og lever der i beste velgående to år etter enda
Belin Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Har hatt min Ektorp hjørnesofa i 4 år nå. Kvaliteten er det ikke noe å si på. Har vasket den flere ganger også. Ser ut som ny. Jeg har to trekk til min, vurderer et tredje. Er jo så enkelt å "bytte sofa" uten at det koster flesk!
Rotemor Skrevet 25. oktober 2013 #13 Skrevet 25. oktober 2013 Har hatt min Ektorp hjørnesofa i 4 år nå. Kvaliteten er det ikke noe å si på. Har vasket den flere ganger også. Ser ut som ny. Jeg har to trekk til min, vurderer et tredje. Er jo så enkelt å "bytte sofa" uten at det koster flesk! Ja, jeg digger det ved den. Man kan jo også bestille fra Bemz.com hvis man vil spandere på seg det. I tillegg er det jo stadig nye trekk å få på IKEA. Ville kjøpt den igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #14 Skrevet 25. oktober 2013 Ja, det er det med å kunne bytte trekk som frister meg, da, i tillegg til selve stilen på sofaen. Ser dog det er litt motstridende påstander om selve kvaliteten her, og det er jo enda viktigere. Anonymous poster hash: fae31...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå