Gjest Titter innom Skrevet 3. mai 2004 #1 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei Jeg er i et avstandsforhold. Ifm jobb kommer kjæresten min til byen, men det blir bare for noen altfor få timer på formiddagen 0900-1400 :cry:. Vil selvsagt ha mest mulig ut av den lille tia og har lyst til å overraske han med ett hotellrom... (jeg bor i folksomt kollektiv) Vet du om det er mulig å få tak i hotellrom på dette tidspunktet? Er det ikke en magisk grense kl 1200, slik at vi da evnt. må booke for 2 døgn? Noen som kan hjelpe en fattig og kjærlighetssyk student med tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 3. mai 2004 #2 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg vet ikke om noen steder du kan leie bare for 09-14:00, men du kan leie et rom over natta og be om å forlenge tida til 14:00. Det går ofte fint det, hvis det ikke er veldig fullt der. Så kan jo du sove der natta før, våkne tidlig og lage det til fint og romantisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Titter innom Skrevet 3. mai 2004 #3 Del Skrevet 3. mai 2004 Ai! Det var jo kjempesmart, blir helt sikkert å gjøre just det . Tusen takk Loolaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #4 Del Skrevet 4. mai 2004 Du kan leie dagrom! Billigere og helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Titter innom Skrevet 4. mai 2004 #5 Del Skrevet 4. mai 2004 Du kan leie dagrom! Billigere og helt vanlig. Okai, er det vanlig på de fleste hoteller eller vet du hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZIBRA Skrevet 4. mai 2004 #6 Del Skrevet 4. mai 2004 Det går alltid, bare å ringe hotellet å spørre om pris. De vil ju ha rommene utleid... Har selv jobbet på hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. mai 2004 #7 Del Skrevet 4. mai 2004 De fleste hoteller er litt skeptiske til å få et ry, som et hotell som leier ut noen timer på dagen, til mer eller mindre "legale" knullestunder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #8 Del Skrevet 4. mai 2004 De fleste hoteller er litt skeptiske til å få et ry' date=' som et hotell som leier ut noen timer på dagen, til mer eller mindre "legale" knullestunder...[/quote'] Nei vet du hva, det har jeg gjort atskillige ganger i Oslo (i jobbsammenheng) uten problemer av noe slag. Tror aldri jeg har blitt mistenkt forå være prostituert, men så ser de kanskje sine kunder litt an også. Jeg har leid dagrom både på SAS hotellet og på Royal Christiania, men har aldri hatt noen med meg på rommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 10. mai 2004 #9 Del Skrevet 10. mai 2004 Sov på hotel terminus(rainbow kjeden) nå i helgen, kom inn på hotellet kl. 00:00 på lørdagen,og fikk rom med en gang. Veldig greit hotell, 790 spenn for dobbeltrom natta... Der fikk vi oxo forlenga til kl. 14:00 dagen etter, så det er nok ikke noe problem! BTW, terminus ligger rett ved oslo city, veldig sentralt oxo! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå