AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Min kjæreste som er vert utro over lang tid gikk jeg tilbake til etter en del om og men. Nå er det han som syntes t jeg er stygg i min munn mot han for at jeg sier det når jeg blir sjalu. Og jeg sier det når jeg har det vont. Jeg sier det og når jeg lurer på noe om hvir har han vært og sånt. Han føler han får mest motstand å nå tar ikke han telefonen etter jeg har sagt at jeg er sliten og at jeg vil at han skal være hele tiden ærlig. Nå vil han ikke svare. Nå sier han at han skal ringe. Han ringer ei. Jeg blir helt rar i hodet mitt nå. Hjertet mitt blir helt uvell og det blir jeg i magen og. Hva skal jeg. Jeg har send meldinger jeg spør hva det er. Jeg spør om og få lov til og få et svar. Et svar på hvorfor han avviser meg egentlig.Anonymous poster hash: 94b00...56c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Slutt å kaste bort livet ditt. Anonymous poster hash: 1afc2...59c 2
Pawn Hearts Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Han har vært utro over lang tid, og likevel ble dere sammen igjen? Dette forholdet kan ikke vare. Jeg vet at det gjør vondt, men det er like godt å avslutte det med en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Han føler ikke det rette for deg, så hvorfor vil du prøve å beholde han? Han kommer aldri til å føle det rette for deg sånn som det er nå. Han hadde ikke nok omtanke for deg til å være trofast, og han har ikke nok omtanke for deg nå til å forstå deg og ta vare på forholdet deres. Anonymous poster hash: a9fb4...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå