AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Har sett at det har blitt så utrolig mye hets for aldersforskjell der mennene er eldst. Jeg er 27 år(dame) og er sammen med en som er 16. Vi trives utrolig bra sammen og ingen av mine venninner har brydd seg om dette, vi skal flytte sammen om omlag 1 år. Er det merkelig av meg og være sammen med en gutt som er så mye yngre enn meg? Da vi møttes, visste vi ikke alderen til hverandre. Kom litt som en sjokk for meg at han var 16(så ut som han var 22-23) og kan tenke meg at det kom som et sjokk for han også at jeg var så gammel. Jeg kunne dessverre ikke brydd meg mindre om mine venninner hadde sett på meg som syk som er sammen med en som er så mye yngre enn meg, men jeg har jo ikke fått en eneste kommentar på det.. Anonymous poster hash: a5fcc...dbf
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Om dere er lykkelige sammen, hvilken rolle spiller det om fremmede mennesker synes det er rart eller ei? Anonymous poster hash: df5db...b2a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Om dere er lykkelige sammen, hvilken rolle spiller det om fremmede mennesker synes det er rart eller ei? Anonymous poster hash: df5db...b2a Jeg kunne ikke gitt mer blanke faen i hva andre synes, men hvorfor får gutter hets for det men ikke jenter? Anonymous poster hash: a5fcc...dbf
Cathrine88 Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg ville tenkt at det hadde rablet fullstendig for deg og prøvd å snakke deg til fornuft dersom du var min venninne. 10
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg kjenner jeg ikke tror litt på deg engang. Dette er åpenbart en trolletråd basert på en annen tråd her inne. En normal, voksen dame ville aldri ha knullet på en midt i puberteten her i Norge Det skjer vel en gang sånn hvert 30 år eller no, og når denne tråden dukker opp sammen med den andre blir det forferdelig åpenbart, spesielt det at du hevder du aldri har fått en kommentar på aldersforskjellen. Hadde dette vært sant ville du vært fullstendig venninneløs nå, for det er lite nok sannsynlig at det du driver med er sant og da at venninnene dine sier de synes det er greit er enda mindre sannsynlig. Denne tråden er nok startet av en bitter mann som tenner på pubertale tenåringsjenter på 16 og er sur fordi han får reaksjoner på det. Anonymous poster hash: 05b72...071 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Kjenner en som holdt på med ei på 29 da han var 19, men til og med det høres jævlig creepy ut. Anonymous poster hash: 6214e...392
Gjest Summers Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg hadde tenkt at dette gir fullstendig mening siden kvinner lever lengre enn menn og dette er selvsagt et forhold som kommer til å vare livet ut. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg er 16 (gutt) og lurer på om noe sånt fungerer, hvordan møttes dere? Har selv kun hørt om saker hvor jenta var 15-16 og mannen var alt fra 25-40.Anonymous poster hash: 43bfa...dda 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Nei, det er ingen forskjell. Anonymous poster hash: b8439...69d
Suss81 Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Det er ingen forskjell i mine øyne, akkurat like ekkelt. 1
Trapp Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Nei, det er ingen forskjell. Det er ingen forskjell i mine øyne, akkurat like ekkelt. Hehehe...løgnere.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 Hehehe...løgnere. Meget velatikulert poeng og slående argumentasjon. Anonymous poster hash: b8439...69d 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #13 Skrevet 23. oktober 2013 Hehehe...løgnere. Så du synes det er greit at voksne er kjærester med barn fordi den voksne i dette tilfellet er en kvinne?Anonymous poster hash: 05b72...071
Trapp Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Meget velatikulert poeng og slående argumentasjon.Anonymous poster hash: b8439...69d Selvsagt finner de det ikke like ekkelt når det er dama som er eldst. Man skal da for faen være bra naiv for å tro på den. Så du synes det er greit at voksne er kjærester med barn fordi den voksne i dette tilfellet er en kvinne? Bryr meg egentlig svært lite om andre menneskers sex- og kjærlighetsliv, enten det er dama eller mannen som er eldst. Så vidt jeg kan se er de uansett begge over den seksuelle lavalder. Ellers tviler jeg på at 16-åringen klager noe særlig over å få pøkket på en 27-åring, så da ser jeg heller ikke noen grunn for andre å klage.... ...ja, med mindre man har et hysterisk forhold til sex da, eller bare føler ens egen seksuelle valuta er truet over at eldre ligger med yngre. Endret 23. oktober 2013 av Trapp 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #15 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg kjenner jeg ikke tror litt på deg engang. Dette er åpenbart en trolletråd basert på en annen tråd her inne. En normal, voksen dame ville aldri ha knullet på en midt i puberteten her i Norge Det skjer vel en gang sånn hvert 30 år eller no, og når denne tråden dukker opp sammen med den andre blir det forferdelig åpenbart, spesielt det at du hevder du aldri har fått en kommentar på aldersforskjellen. Hadde dette vært sant ville du vært fullstendig venninneløs nå, for det er lite nok sannsynlig at det du driver med er sant og da at venninnene dine sier de synes det er greit er enda mindre sannsynlig. Denne tråden er nok startet av en bitter mann som tenner på pubertale tenåringsjenter på 16 og er sur fordi han får reaksjoner på det. Anonymous poster hash: 05b72...071 Er nok ikke en gammel bitter mann som snur verden opp ned her, nei. Som jeg nevnte har jeg merket at MENN får mye hets, men hva om kvinnen er eldst? Det er like realistisk at ei kvinne skal falle for en som er 16 som om det hadde vært omvendt. Merkelig at du tar forhastede konklusjoner uten å tenke på at dette kan være seriøst? Jeg driter vel egentlig langt i hva du tror og tenker på, men ikke kom her å konkluder noe før du får faktaen slått fast, sier det bare. Anonymous poster hash: a5fcc...dbf
Cathrine88 Skrevet 23. oktober 2013 #16 Skrevet 23. oktober 2013 ...ja, med mindre man har et hysterisk forhold til sex da, eller bare føler ens egen seksuelle valuta er truet over at eldre ligger med yngre. Eller at man innser den negative effekten det å flytte fra en mamma og rett inn til sin nye mamma - som man attpåtil har sex med - har på en 16-åring. 1
Trapp Skrevet 23. oktober 2013 #17 Skrevet 23. oktober 2013 Eller at man innser den negative effekten det å flytte fra en mamma og rett inn til sin nye mamma - som man attpåtil har sex med - har på en 16-åring. Han overlever nok. Det er sex, ikke atomkrig. 1
Gjest Malanthor Skrevet 23. oktober 2013 #18 Skrevet 23. oktober 2013 Har sett at det har blitt så utrolig mye hets for aldersforskjell der mennene er eldst. Jeg er 27 år(dame) og er sammen med en som er 16. Vi trives utrolig bra sammen og ingen av mine venninner har brydd seg om dette, vi skal flytte sammen om omlag 1 år. Er det merkelig av meg og være sammen med en gutt som er så mye yngre enn meg? Da vi møttes, visste vi ikke alderen til hverandre. Kom litt som en sjokk for meg at han var 16(så ut som han var 22-23) og kan tenke meg at det kom som et sjokk for han også at jeg var så gammel. Jeg kunne dessverre ikke brydd meg mindre om mine venninner hadde sett på meg som syk som er sammen med en som er så mye yngre enn meg, men jeg har jo ikke fått en eneste kommentar på det.. Anonymous poster hash: a5fcc...dbf Du er jammen litt av en grisete gammel dame. 1
Cathrine88 Skrevet 23. oktober 2013 #19 Skrevet 23. oktober 2013 Han overlever nok. Det er sex, ikke atomkrig. Det er ikke bare sex, det er et forhold hvor den ene parten sitter med all makten og ansvaret. En så ung gutt bør være i et forhold med en likeverdig. Tro meg, jeg kunne manipulert en 16-åring langt mer effektivt i dag enn da jeg var 16.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #20 Skrevet 23. oktober 2013 Kvinner foretrekker jevnt over menn et par år eldre enn dem selv og menn foretrekker jevnt over kvinner yngre enn dem selv (så sant de er voksne, det er jo ikke din partner). Kvinner har en biologisk klokke som tikker raskere enn menns. De er tidligere innstilt på ekteskap og dersom de vil ha barn kan de ikke vente like lenge. Menn er i snitt innstilt på å slå seg til ro senere enn kvinner. Hvis du bare vil knulle rundt, så kjør på. Hvis du faktisk vil ha en familie og du var min venninne, ville jeg sagt du kaster bort tiden. Denne fyren har ti år igjen på å vokse opp og være klar på å finne sin partner, så jeg går utifra at det er noe - veldig - midlertidig. Anonymous poster hash: 6d58a...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå