AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Del Skrevet 23. oktober 2013 Vanlig med løs mage etter fødsel? Jeg fødte i forrige uke og har løs mege hver dag men ikke hele tiden. De første par dagene hadde jeg forstoppelse men etter det normal og en del løs mage. Det virker og som at det blir trigget av amming. I går måtte jeg avbryte ammingen og løpe på do. Andre som hadde det sånn?Anonymous poster hash: 865ae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg hadde det motsatt. Var så forstoppet at jeg endte med rifter i tarmen :/ Aner ikke hva som er normalt. Anonymous poster hash: 2471c...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Del Skrevet 24. oktober 2013 Vær glad du ikke har hard mage!! Her var det så ille at jeg syntes doturene var verre enn fødselen! Helt sant!! Anonymous poster hash: 9a042...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 24. oktober 2013 #4 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg var løs i magen i ca 9 uker etter fødselen. Var ikke noe særlig.. Men legen mente det var helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Del Skrevet 24. oktober 2013 Vær glad du ikke har hard mage!! Her var det så ille at jeg syntes doturene var verre enn fødselen! Helt sant!! Anonymous poster hash: 9a042...9ac Joda serden, men er ikke noe særlig å måtte løpe på do for å ikke bæsje på seg og i tillegg være sår i baken som en baby. Prøvde sinksalve i sta og fy som det svei!Anonymous poster hash: 865ae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg slet med løs mage i flere måneder etter fødselen. Spesielt etter bortebesøk med fete middager. Det gikk seg til etterhvert. Anonymous poster hash: 02d24...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå