Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en utrolig gutt. Vi har en fantastisk kjemi, passer godt sammen, er avslappet (så langt det lar seg gjør, følelsene flyr jo) sammen og nyter hverandres selskap. Saken er bare at jeg HATER denne greia med å "vente". Vente på at han skal kontakte meg for å finne på noe osv... Jeg tar selvfølgelig kontakt med han også, men vil gjerne at han skal kontakte meg også en gang :)

Anonymous poster hash: 82d79...625
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater å vente.... venting betyr usikkerhet føler jeg

Skrevet

Hei.

Så bra at du kanskje har funnet deg en potensiell kjæreste! :) Det er alltid koselig.

Men denne ventingen må du nok dessverre finne deg i. Jeg vet at det er kjipt, men tenk at det er bedre å vente og ta ting rolig, fremfor å forhaste seg. Og når man venter på noe, blir det jo enda bedre, når man først får det. Så nyt den gryende forelskelsen, og prøv å holde ut!

:)

Skrevet

Hvor lenge pleier du å måtte vente, da?

Anonymous poster hash: e382f...d03
Skrevet

Hvor lenge pleier du å måtte vente, da?

Jeg klarer knapt å vente 2 dager før jeg kontakter.. Så jeg tar nok kontakt før han rekker det selv.. vil jo være med han hele tiden og snakke med han <3 men antar at mannfolk er annerledes når det kommer til slikt :(

Skrevet

Jeg klarer knapt å vente 2 dager før jeg kontakter.. Så jeg tar nok kontakt før han rekker det selv.. vil jo være med han hele tiden og snakke med han <3 men antar at mannfolk er annerledes når det kommer til slikt :(

Hvorfor må denne ene mannens atferd nødvendigvis representere alle menn/menn generelt?

Dette behovet for å generalisere, som veldig mange her inne ser ut til å ha, synes å bunne i et ønske om å finne mer behagelige svar enn de man innerst inne frykter...

Hvorfor ikke bare forholde deg til at denne gutte/mannen ikke tar kontakt så ofte som du skulle ønske, uten å rakke ned på alle menn samtidig?

Synes forøvrig 2 dager uten kontakt, når man er nyforelska (eller på vei til å bli det), virker betenkelig mye.

Skrevet

Åh, jeg er heldigvis ikke sånn... Men jeg vet at mange jenter/kvinner er sånn. ;)

Vent, la tiden gå som den skal. Ingen grunn til å påtvinge noe som helst. :)

Skrevet

Vet hvordan det er, men jeg pleier å tvinge meg selv til å miste interessen i slike tilfeller, fordi jeg tenker at han ikke er interessert nok. "Hadde han vært det, hadde han vært hos meg hele tiden nesten".

Anonymous poster hash: b4944...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...