dunnimaya Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg er bare nyskjerrig på hva andre mener om det finnes en sjelevenn eller en person som passer for alle... ??
Teeny Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Tror det finnes, men tror man kan muligens ha flere. Noen ganger er det noe spesielt over første møtet eller tiden før man møttes
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Nei, jeg tror det finnes flere mennesker der ute for alle. Sjelen er jeg også skeptisk til.....
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg tror man kan ha flere personer man har en eksepsjonelt god kjemi med, og som man er veldig på samme nivå med rent mentalt. Om det er sjelevenner vet jeg ikke, men det finnes definitivt noe "ekstra" der med noen få mennesker man møter gjennom livet. Anonymous poster hash: 4a713...02a
Lea2 Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg tror ikke det er noe sånt mystisk med det. Bare at man kommer ekstremt godt overens med enkelte mennesker, nesten fra første stund. Sånt som ikke skjer veldig ofte.
dunnimaya Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2013 ok. takk for svar :-) jeg har snakket med fler som påstår de er sammen med deres sjelevenn (eller "the one") og de sier det går ikke ann å beskrive hvordan man vet det, man bare gjør det. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men tiden får vise. er ganske enig med at det er flere man kommer øyeblikkelig godt overens med, og at de nødvendigvis ikke trenger å være ens sjelevenn, det kan være man blir venner også. Det forblir visst et mysterium
Musken786 Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg skiller mellom sjelvenn og sjeletvilling Man kan møte mange sjelevenner i løpet av livet, men man har bare en sjeletvilling. Og iflg det jeg tror på, så er det ikke sikkert man får møte sin sjeletvilling i dette livet. Det kommer an på sjelens utvikling og om ens sjeleoppgaver er fullbyrdet
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Sjelevenner er bare tull. Enkelte mennesker har man bedre kjemi med enn andre, men hvis man kjøper teorien om at det bare finnes en eneste sjelevenn i hele verden så har man ikke akkurat god sjanse til å finne vedkommende. Hva hvis din sjelevenn er en fattig inder på landsbygda? Eller Prins Harry i Storbritannia? Eller døde i fjor? Anonymous poster hash: 52829...3de
nawuraM Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er bare nyskjerrig på hva andre mener om det finnes en sjelevenn eller en person som passer for alle... ?? Tror det finnes mange potensielle sjelevenner der ute for de aller fleste, og at resten handler om timing, å treffe en av de rette på rett tidspunkt. 1
Druid Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tror på sjelevenner (merk flertall, jeg tror ikke de er sjeldne i verdensmålestokk, kun i personlig kontekst). Der er tiltrekning som ligger på overfladisk nivå, og du kan lære å elske, men den virkelige dype kontakten som ligger på tross av alle ulikheter i verdier, mål og ønsker må også ha ett navn. Jeg lever med en. Jeg har truffet en til (Min beste venn).
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 Noen ganger er det noe spesielt over første møtet eller tiden før man møttes *grøss* Det du sier får meg til å tenke på frisøren jeg gikk til...det føltes slik for meg fra første sekund. Deja vu-ish på en måte. Ble ganske betatt av henne... Men du dro din vei. Håper du har det fint der du er nå. Håper jeg ser deg igjen en gang. Jeg sitter her med mange ubesvarte spørsmål... Anonymous poster hash: ec38e...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå