Gå til innhold

Er dette vanlig - Ha med seg selv i bolig annonse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FØRSTE gang

Anonymous poster hash: 3d288...c7a

Skrevet

Ikke vanlig, men har sett det før. Etter tips her på KG.

Anonymous poster hash: f2929...f84
Skrevet

Rart! Vanskelig å se for seg å bo i boligen, ser bare på menneskene jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Synes det var litt artig jeg! Og for et fint hus!

• Liker 4
Skrevet

Det første jeg tenker er hvorfor i all verden de vil selge :)

• Liker 8
Skrevet

For et billig hus!!

Mulig beliggenheten ikke er så bra da, og at jeg ble veldig påvirket av stemningsfulle bilder..

Ihvertfall: jeg har heller aldri sett bilder av personer slik, men synes fotografen var flink. Det passet jo inn :)

Skrevet

Rart... Trodde ikke det var "lov" å ha personlige bilder med på fotografering til annonse, enda mindre at selgerne/beboerne var med på bildene.

• Liker 3
Skrevet

Tror dette er bilder som har vært i en interiørmagasin eller noe lignende. Synes ikke det gjorde så mye at det var enkelte av dem med, men det ble alt for mange av dem.

Anonymous poster hash: f2929...f84
  • Liker 4
Skrevet

For et billig hus!!

Mulig beliggenheten ikke er så bra da, og at jeg ble veldig påvirket av stemningsfulle bilder..

Ihvertfall: jeg har heller aldri sett bilder av personer slik, men synes fotografen var flink. Det passet jo inn :)

Beliggenheten er ypperlig (sentrumsnært, trygt og vakkert), men det er jo Sandefjord da. Eneste områdene som er bedre er vel de med beliggenhet ved sjøen.

Anonymous poster hash: 4253b...1fa

Skrevet

Sikkert for å få litt farge på bildene, ellers ville jo bildene kun vært hvite. :P

De prøver å selge boligen ved å selge livsstilen, ikke akkurat unormalt triks i reklame.

Anonymous poster hash: b9efe...0ba

• Liker 3
Skrevet

Synes det var genialt jeg å ha med folk i bildene i ulike situasjoner.Fikk en mere følelse av hvordan det er å bo der :)

Skrevet

Dummeste og mest tilgjorte jeg har sett. Folk kjøper ikke bare et hus, men et hjem som de skal gjøre sitt eget. Merkelig salgstriks å ha med personer på bildene. At jeg kunne lest dagens avis og nytt kvelder på terassen hadde jeg fint funnet ut selv. Veldig fint hus da!

• Liker 1
Skrevet

Nydelig hus, jeg kunne lett ha bodd der.

Bildene var litt spesielle, fikk veldig følelsen av å titte i et interiørblad.

• Liker 3
Skrevet

Synes det var genialt jeg å ha med folk i bildene i ulike situasjoner.Fikk en mere følelse av hvordan det er å bo der :)

Enig.

Anonymous poster hash: 213b6...3bb

• Liker 1
Skrevet

Hele huset oste av 2005. Og å ha med de som bor der blir for dumt, det huset som skal selges. Ikke mennesker. Og hva er greia med å ha bilde av veden??

• Liker 1
Skrevet

Det så veldig koselig ut synes jeg. :)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Bildene var veldig stemningsfulle. Jeg skulle gjerne bodd i det huset. Tenker som AB over her - at de selger livsstilen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...