Gå til innhold

Sjekke opp en jente på treningssenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle på KG.

Kort fortalt så trener jeg på et treningssenter litt utenfor Oslo. Der trener det en veldig søt jente i 20-årene som jeg har begynt å legge merke til.

Mitt spørsmål er om noen har noen gode tips for å komme i kontakt, uten at dette virker for påtatt og "cheesy". Ut i fra hvordan hun oppfører seg, så virker hun som en snill og jordnær jente, og jeg kunne absolutt tenke meg å bli bedre kjent med henne. Vi har hatt blikkontakt flere ganger, men jeg har ikke stirret på henne, fordi det virker ekkelt fra hennes perspektiv.

Før flere svarer at dette ikke er arenaen til å sjekke opp jenter, så vil jeg si at jeg er klar over at flere jenter mener dette. Men like vel ønsker jeg å prøve, siden dette også er en arena begge tilsynelatene bruker mye av sin fritid på, og dermed igjen blir naturlig.

Mvh. Småbetatt gutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Du kan jo bare gå bort og si akkurat som det er da? Smil til henne litt. Ikke gå bort når hun er midt under en øvelse eller noe, men når hun går rundt tar seg pause eller et eller annet, så kan du jo gå bort og si at du ikke vil virke dum, men at du syns hun er søt og at du har litt lyst til å bli kjent. Vær veldig forsiktig, ikke ta på henne eller noe xD haha, jeg blir fort redd om noen menn tar på meg på treningssenteret.. får bare inntrykk av at han r ekkel eller noe.

Ser for meg dette:

Dere får øyenkontakt og du smiler forsiktig. Se hvordan hun reagerer. Hun kan reagere med å snu seg fort bort, da er hun nok sjenert. Eller så kan hun smile tilbake. Eller i verste fall himler hun med øynene eller noe, og da er hun jo ikke så søt og jordnær som du trodde xD haha.

Uansett, hvis hun enten snur seg fort bort eller smiler, så kan du vente litt og så når du føler tidspunktet passer, så går du bort og sier "Hei. Håper ikke jeg forstyrrer, men jeg har sett deg her et par ganger og syns du virker så koselig." Kanskje hun sier "Takk" og rødmer litt. Så fortsetter du med "Kan jeg få gi deg nr mitt, så kan du høre fra deg hvis du vil" feks. xD haha

Hvis jeg hadde vært den jenta og jeg likte åssen du så ut og væremåten din osv, så ville jeg nok tatt imot nr og følt meg smigret. Men om jeg ikke hadde likt deg, så ville jeg takket pent nei.

Skader ikke å prøve :D

Anonymous poster hash: 0d7bb...be2
  • Liker 2
Skrevet

Fortsett med blikkontakten, og smil til henne. Om du gjør dette nok, merker du raskt nok om hun er interessert eller ei.

Anonymous poster hash: bb8d2...d66
Skrevet

Gå inn for å bli kjent med henne, ikke sjekke henne opp.

Anonymous poster hash: 3ca24...2f1
Skrevet

Mange gode tips her, skal prøves! Takk :)

Skrevet

Ta kontakt med henne på hjemveien, ikke på treningen! F.eks når du går så kjapper du deg og slår følge med henne.

Anonymous poster hash: ffe40...3d9
  • Liker 1
Skrevet

Ta kontakt med henne på hjemveien, ikke på treningen! F.eks når du går så kjapper du deg og slår følge med henne.

Anonymous poster hash: ffe40...3d9

Hmm. Tja, det eneste umiddelbare problemet jeg ser med denne tilnærmingen er at jeg kjører bil til trening. Hvis jeg skulle slått følge med henne, måtte det i såfall blitt ut av treningsstudioet og frem til bilen, noe som virker unaturlig, siden hun ikke kjører bil. Ikke lett dette.

Skrevet

Jeg har pratet med en del jenter på treningssenteret, og det må virkelig skje naturlig for at det ikke skal bli merkelig. Jeg er ikke ute etter å sjekke opp jenter når jeg løfter, men av og til passer det å slå av en prat.

For all del ikke åpne med at du synes hun er søt osv, det blir nok veldig pinlig for henne, og sikkert verre for deg. For en ukes tid siden snakket jeg med en jente som hadde pause mellom et sett knebøy, og da begynte jeg med "Du kan da løfte mye mer enn det der", og da var praten i gang.

Jeg synes dog at treningssenteret er en plass man allerede bør være komfortabel med å snakke med jenter for å bedrive sjekking.

• Liker 2
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å si det rett ut neste gang du ser henne, bare spør om hun vil ta en kaffe eller noe. Dette gjør at du ser ut som en veldig selvsikker mann, noe jenter naturligvis liker. Så bare snakk bestemt og be henne ut, så har du ordna deg en date!

Anonymous poster hash: b0704...b47

Skrevet

Jeg anbefaler ikke å buse utmed at du liker henne. Hun kjenner ikkedeg og dermed vet hun ikke din verdi og er du ikke skam kjekk vil det ikke funke. Gjør litt smal talk heller for å bli kjent med henne og ta det derfra..

Jeg mener forøvrig at det å sjekke opp noen på et treningssenter er genialt. ;)

Skrevet

har "sjekket opp" to jenter fra mitt treningsenter Begge startet helt med at jeg kommenterte, noe frekt, treningsmetoden dems og de følte for å forsvare seg og praten var i gang. Etterhvert sitter snakken løsere og det er godt for alle å ha et kjent ansikt å prate med på treningsenteret.

ikke vis at du er skolejentebetatt, det kommer senere, du kommer veldig langt med et smil :) lykke til

Anonymous poster hash: 4fb00...730
Skrevet

Jeg vil også fraråde deg å være for direkte. Ikke gå bort til henne å spør om en date med en gang, men finn heller en måte å komme i prat med henne på, og så ta det derfra. Jeg hadde iallfall følt meg veldig ukomfortabel om en fyr kom busende bort til meg å ga meg noen komplimenter og spurte meg med ut, dersom vi aldri hadde snakket sammen før.

Så, mitt tips vil være å finne en måte å komme i kontakt med henne på. Kommenter treninga hennes, eller bare si hei når dere har blikk-kontakt og er i nærheten av hverandre. Kanskje det blir en samtale, eller kanskje det bare er starten på at dere begynner å hilse på hverandre, og etterhvert blir dere kanskje bedre kjent, eller dere kommer i en situasjon der det kan føles naturlig å spørre henne med ut.

Skrevet

Hei alle på KG.

Kort fortalt så trener jeg på et treningssenter litt utenfor Oslo. Der trener det en veldig søt jente i 20-årene som jeg har begynt å legge merke til.

Mitt spørsmål er om noen har noen gode tips for å komme i kontakt, uten at dette virker for påtatt og "cheesy". Ut i fra hvordan hun oppfører seg, så virker hun som en snill og jordnær jente, og jeg kunne absolutt tenke meg å bli bedre kjent med henne. Vi har hatt blikkontakt flere ganger, men jeg har ikke stirret på henne, fordi det virker ekkelt fra hennes perspektiv.

Før flere svarer at dette ikke er arenaen til å sjekke opp jenter, så vil jeg si at jeg er klar over at flere jenter mener dette. Men like vel ønsker jeg å prøve, siden dette også er en arena begge tilsynelatene bruker mye av sin fritid på, og dermed igjen blir naturlig.

Mvh. betatt Smågutt :)

Følg med på treningsrutinene hennes og husk dem. Deretter når du vet at hun går for å trene et sted i gymmet der hun ser mot benkpressen så sørger du for å kapre benken. Deretter laster du opp alle vektene i nærheten på stanga og imponerer(dette er ikke så vanskelig, du trenger bare å løfte opp og ned en gang).

Når hun har sett deg løfte så mye, så går du bort til henne og sier bare et tidspunkt og en dato og venter på et bekreftende ja.(Hvis du i det hele tatt du går sjansen siden mest sannsynlig har hun allerede gått bort til deg ved benken for å lure på hvor du har vært i hennes liv før nå).

Dette er en sikker vinner som ikke kan slå feil.

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Smil betyr ingenting, alle smiler når noen smiler til dem. Men heldigvis har youtube videoer for alt

Fra en bro til en annen, broscience

Gjest winston
Skrevet

Treningssenteret er omtrent det eneste stedet jeg ikke ønsker å bli sjekket opp på. Der er jeg for å svette og slite, intet annet.

• Liker 2
Skrevet

har "sjekket opp" to jenter fra mitt treningsenter Begge startet helt med at jeg kommenterte, noe frekt, treningsmetoden dems og de følte for å forsvare seg og praten var i gang. Etterhvert sitter snakken løsere og det er godt for alle å ha et kjent ansikt å prate med på treningsenteret.

ikke vis at du er skolejentebetatt, det kommer senere, du kommer veldig langt med et smil :) lykke til

Anonymous poster hash: 4fb00...730

Vær forsiktig med denne... Selv har jeg meget lite til overs for metoder som dette. Frekkheter fra en fremmed etterlater gjerne et uopprettelig dårlig inntrykk.

Det er mulig det fungerer på visse typer mennesker, men for min del tenker jeg automatisk "PUA-drittsekk" og/eller "småskummel weirdo uten sosiale antenner" om slikt.

Smil betyr ingenting, alle smiler når noen smiler til dem. Men heldigvis har youtube videoer for alt

Fra en bro til en annen, broscience

Selvsagt betyr smil noe. Å få øyekontakt, med påfølgende smil, gjentatte ganger er ikke noe som er vanlig. Det er en subtil (mange jenter klarer å ta hint, vet du) måte å sjekke hvordan det ligger an på.

Dessuten er smil generelt tiltrekkende.

Anonymous poster hash: bb8d2...d66

• Liker 3
Skrevet

Ser en del her råder deg til å kritisere jenta, komme med småfrekke kommentarer og lignende. Altså, hadde noen gjort det mot meg som en slags åpningsreplikk ville jeg blitt temmelig sur. Konstruktiv kritikk når jeg er åpen for det (noe man ser rimelig greit ut ifra kroppspråk dersom man har litt sosiale antenner) er en ting, men å bruke for å åpne til sjekking blir slibrig, nedlatende og irriterende. Jeg ville gitt deg et hevet øyenbryn, en krass kommentar og en hedersplass på svartelista for et sånt stunt. Ikke gjør det.

Derimot ville jeg satt pris på om du hadde utvist forståelse for at jeg er et menneske som er der for å trene, ikke en jente som vil ha bekreftelse. En del gutter ser ut til å tro det motsatte, og for noen jenter stemmer det nok, men for individer som vil løfte, ikke vise seg frem, gjelder det ikke overhodet. Ikke fortell meg at jeg er søt, pen eller noe av den greia der. Ikke legg deg opp i treningsvanene mine heller, dersom du ikke har noe skikkelig å komme med. Det er nokså tricky å vite når en skal ta kontakt og hvordan, men det er mulig. Vent på henne etter garderoben og slå følge ut til bilen. Det er langt nok til at du rekker å få frem budskapet, nemlig at du vil bli bedre kjent med henne, men kort nok til at hun ikke føler seg presset dersom hun egentlig helst vil bli kvitt deg. Ellers kan det gå greit å ta kontakt når hun trener, eventuelt når hun tøyer ut etterpå eller akkurat er ferdig, men vær varsom om du velger å avbryte treningsøkta hennes. Jeg blir temmelig sur dersom noen begynner å prate løst i pausene mine - jeg vil ikke stivne og jeg vil ikke miste fokus. Ha i det minste budskapet klart og vit hva du vil frem til. Vær klar på hva du vil, ikke kom med noe fjaserier som du drar ut i det evige. Ikke vær slibrig, ikke tro hun skylder deg noe, bare spør om hun har lyst til å bli bedre kjent, og ferdig med det - med mindre hun inviterer til videre samtale, så klart.

Anonymous poster hash: f6b12...72c
  • Liker 1
Skrevet

Vær så snill, ikke gå bort mens hun trener. Hvis du absolutt må, gjør det når hun er på vei ut.

Er så inn i hampen lei av masete gutter og blikk på treningssentre, bare fordi man går med tights er ikke det noen invitasjon til å bli påglant. Utrolig ubehagelig.

Skrevet

Jeg har selv blitt sjekka opp på treningssenter i sin tid og synes ikke det var kjipt! Tvert i mot kan vel de fleste jenter med hånda på hjertet si at de liker at en mann kommer bort og sier "jeg er litt nervøs nå, men du er bare noe av det vakreste jeg har sett! kunne jeg spurt om telefonnummeret ditt?" Norske gutter er for feige sånn.. Men de gangene jeg har opplevd at klinke edru gutter (ja, for alle gjør det jo i fylla) har tatt kontakt og sagt at de har lagt merke til meg, så har jeg utelukkende blitt smigra og glad!! Er jeg interessert sier jeg ja og gir ham nr mitt/spør om hans. Er jeg ikke interessert har jeg tatt en hvit løgn og sagt at det er superhyggelig at han sier det men at jeg dessverre er opptatt.. Ikke verre enn det! Det verste du får er nei, eller kanskje hun sier ja...? Har dere hatt blikkontakt er nok kanskje sjansen til stede for at også hun har lagt merke til deg,. Men jenter er jo enda feigere enn gutter så de venter på at han skal gjøre et fremstøt selvsagt ;) lykke til

Anonymous poster hash: dc83b...42a
Skrevet

Vær så snill, ikke gå bort mens hun trener. Hvis du absolutt må, gjør det når hun er på vei ut.

Er så inn i hampen lei av masete gutter og blikk på treningssentre, bare fordi man går med tights er ikke det noen invitasjon til å bli påglant. Utrolig ubehagelig.

Særlig--- du hadde blitt sinnsykt skuffa innerst inne om ingen glante, det er jeg temmelig sikker på.. Om de plutselig slutta hadde du nok savnet det. Hilsen anonym over

Anonymous poster hash: dc83b...42a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...