AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Hei. I starten av graviditeten, - MÅ man ha ømme bryster? Jeg har nemlig opplevd litt symptomer (tror jeg?) på graviditet. Stikking/menssmerter i underlivet, brun utflod, kvalme, sulthetsfølelse, men blir fort mett, humørsvigninger, treg mage og føler jeg tisser HELE tiden. Jeg har kobberspiral, så trodde faktisk det var umulig og bli gravid da? Og kan det bare være hormonene i kroppen som "tuller med meg" og får meg til å føle meg slik? Er det jeg har i det hele tatt tegn på graviditet? Og kan man faktisk bli gravid mens man har spiral? Det er ca. 4,5 uke siden sist mens (hadde sex under mensen og...), og er vel også litt merkelig hvis symptomene kommer SÅ fort? Anonymous poster hash: 0407f...112
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Selvfølgelig trenger man ikke ha ømme bryst for å være gravid. Jeg fikk det ganske sent i svangerskapet. Det du beskriver kan både være graviditet og ikke, det er umulig å vite! Du må ta en test for å finne det ut. Jeg har hatt alle symptomene flere gangeruten å vvære gravid, men det er også noen som får det ved graviditet så som du skjønner er dette individuelt. Mest sannsynlig er du ikke gravid siden du bruker spiral, men det er klart det kan skje i noen tilfeller. Anonymous poster hash: 2a08e...933 1
Kassiopeia Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg hadde aldri ømme bryster under svangerskapet, verken tidlig eller sent. Kvalm var jeg heller aldri. Så nei, det finnes ingen fasit på hva man må ha for å være gravid.
Stormborn Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har verken vært kvalm eller hatt ømme pupper, så det er forskjellig fra person til person... Men for n'te gang her inne: Eneste måten å finne ut om man er gravid på er å ta en test!
Cindi Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Har ikke ømme pupper, men jeg er ganske så gravid fordet. Så det er forskjellig fra dame til dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå