Gå til innhold

Online treningsvenn/venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia :)

Jeg er en alenemore som jobber med å komme meg ned noen kilo i vekt. Jeg har ingen super uber mål før jul, så og så mange kilo, osv. Men jeg vil leve sunnere, trene litt hver dag, og på sikt gå ned i vekt.

Ettersom jeg lever er rimelig isolert liv irl, siden jeg er alene med tre barn, så hadde en treningsvenn online gjort seg.

Vi kunne trent til samme tid på dagen, skrevet og holdt hverandre oppdatert via treningsdagbok her på forumet, el på en el annen måte om det er interssant.

Jeg håper noen kaster seg med på dette :)

Hilsen Musken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! Mannen jobber 2 uker borte og er 3 uker hjemme, så jeg er alene med to barn innimellom jeg også :)

Er i barsel permisjon ennå da :)

Skrevet

Jeg er med! Mannen jobber 2 uker borte og er 3 uker hjemme, så jeg er alene med to barn innimellom jeg også :)

Er i barsel permisjon ennå da :)

Supert!!

Åssen få det gjennomført da? dagbok her på forumet, el på annen måte?

Jeg har en gang gjort lignenede med en venn online, da handlet det om husarbeid... det funket det. vi møttes online, avtalte hva vi skulle gjøre, fikk det gjort, og møttes igjen etterpå. mye koseligere enn å gjøre det alene :S

Skrevet

Supert!!

Åssen få det gjennomført da? dagbok her på forumet, el på annen måte?

Jeg har en gang gjort lignenede med en venn online, da handlet det om husarbeid... det funket det. vi møttes online, avtalte hva vi skulle gjøre, fikk det gjort, og møttes igjen etterpå. mye koseligere enn å gjøre det alene :S

Det kan egentlig du få bestemme :) Dagbok eller PM er deg samme for meg :)
Skrevet

Det kan egentlig du få bestemme :) Dagbok eller PM er deg samme for meg :)

Jeg er ikke god på å holde dagbok :P Så pm da?

Og åssen trening? Jeg er veldig glad i zumba og bodycombat xD

Skrevet

Jeg er ikke god på å holde dagbok :P Så pm da?

Og åssen trening? Jeg er veldig glad i zumba og bodycombat xD

PM er fint :)

Her går det i fjellturer, gåturer, styrke, sirkeltrening, stepp, hoppetau, sykkel osv :)

Jeg eier ikke rytme så ingen zumba på meg :ler::) Snakkes på PM :)

Gjest bustyvel
Skrevet

Dere kan også lage en lukket gruppe på Facebook og dele treningstips og treningshverdag der :D

Skrevet

Dere kan også lage en lukket gruppe på Facebook og dele treningstips og treningshverdag der :D

Godt forslag :) Men jeg er av de sjeldne (tydeligsiv) som ikke har facebook lol ikke interesserer det meg heller. Men takk for input :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...