AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Skal lage en cd med vorsspil musikk. (ja, jeg bruker fortsatt cd ) Men jeg kommer nesten ikke på noen sanger. Jeg liker musikk som man kommer i dansehumør av. Eks på sanger jeg allerde har er : moves like jagger, from Paris to berlin og My my my. Noen som har noen forslag til andre sanger jeg kan ha på cden min ? gjerne i den sjangeren som jeg allerede har =D Anonymous poster hash: d24c2...3ee
Gjest Kv84 Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Skal lage en cd med vorsspil musikk. (ja, jeg bruker fortsatt cd )Men jeg kommer nesten ikke på noen sanger. Jeg liker musikk som man kommer i dansehumør av. Eks på sanger jeg allerde har er : moves like jagger, from Paris to berlin og My my my. Noen som har noen forslag til andre sanger jeg kan ha på cden min ? gjerne i den sjangeren som jeg allerede har =D Anonymous poster hash: d24c2...3ee Sjekk ut vg-lista nå og noen år lengre tilbake i tid.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Sjekk ut vg-lista nå og noen år lengre tilbake i tid. Takk =) har allerde gjort det og funnet noen sanger. Men ønsker fortsatt tips til vorsspil musikk her vis noen har =) ? Anonymous poster hash: d24c2...3ee
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Pitbull feat Kesha - Timber Maitre Gims - Bella Flavel y Neto - Eu quero tchu, eu quero tcha Britney Spears - Work bitch Anonymous poster hash: 4ee48...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Ooa Hela Natten av Attack er alltid en vinner. Damene blir blaute i trusa av den låta. Anonymous poster hash: 56345...bdd
skreppamedleppa Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Tja hvor gamle er dere og hva er harry og hva er bra? Noen sanger er ren ondskap men funker som bare det på vors, da kommer alle skapfansen ut av sitt skall og det blir allsang av de rareste sangene, jeg vet ikke hva du og dere liker men jeg rasker nå sammen noen sanger.. Cooler than me-Mike posner Take me to the clouds above- LMC vs U2 The Look-Roxette Chumbawamba - Tubthumper I will survive- Gloria Wonnabe- Spice girls You give love a bad name-Bon Jovi It`s my life- Bon Jovi Sex bomb- Tom Jones The Wreckoning-Boomkat They-Jam Trouble-pink Flytta på dei-Alina Devecski We no speak amrekano- yolanda be cool & DCUP Give it 2 me-Madonna whenever wherever-Shakira Shewolf-Shakira Bla bla bla- Gigi d agostino Loca people-sak noel Man Down-Rihanna S&M-Rihanna One way or another- Blondie The conversation-Texas Waiting all night-Rudimental Blurred Lines-Robin Thicke Fuck you betta (remix)- Neon Hitch Om sanningen ska fram-Eric Amarillo Maneater- Nelly Furtado Splitter Pine - DumDum Boys My boots are made for walking - Nancy Sinatra Love Generation- Bob Sinclear Flashdance-Irene Cara Bad Things to you- Jace Everett Can't touch this - MC Hammer Baby's got back - Sir Mix Alot I got you (I feel good) - James Brown Pojkarna som busar- Bjørn Rosenstrøm Levva Livet- Åge Poisen- Alice Cooper Sweet Dreams-Eurythmics / Marylin Manson Drømmesang-Lillelørdag Øl-Jokke Endret 23. oktober 2013 av skreppamedleppa 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Oii her var det jo mange svar =D TUSEN takk =D Kanskje jeg til og med får laget flere cder med så mange forslag =) Anonymous poster hash: d24c2...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå