Gå til innhold

sjalu på datteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg er teit, men jeg er sjalu på dattra hans som han har 100 % omsorg for. Hun får alt hun peker på, og på bursdagen kjøpte han noe veldig dyrt , men jeg fikk ingenting på min bursdag. Han bryr seg mye mer om henne, føler meg så tilsidesatt. Han bryr seg ikke om at vi ikke bor sammen og vil heller ikke finne noe. Han vil bare bo med datteren. Jeg ønsker meg egne unger, men vet at jeg aldri vil få det med han (steril ) jeg er sjalu og har bare vonde følelser. Ante ikke at det var så tøft å være stemor..

Anonymous poster hash: 53ecd...2da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er dattera, du er kjæresten. Du kommer aldri til å bli satt foran dattera, slik er det bare.

Anonymous poster hash: 1cee2...fca
  • Liker 10
Skrevet

Du er jo ikke stemor nå dere ikke er samboere, du blir bare kjæresten hans. Dog synes jeg det er litt teit av ham å ikke huske på bursdagen sin, han vet jo at damer trenger å føle seg spesiell.

• Liker 3
Gjest Riskjeks
Skrevet

Man skal alltid sette barna først, men man skal faktisk bry seg om kjæresten også. Og han høres ikke ut som en spesielt god kjæreste - hvis han ikke vil være sammen med deg? Når du i tillegg vil ha barn og han ikke kan få flere, ville jeg kuttet ham ut.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du snur det: er DU villig til å leve uten barn?

Kanskje lettere å ta et valg ut fra det....

Anonymous poster hash: 2adae...11c

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet jeg er teit, men jeg er sjalu på dattra hans som han har 100 % omsorg for. Hun får alt hun peker på, og på bursdagen kjøpte han noe veldig dyrt , men jeg fikk ingenting på min bursdag. Han bryr seg mye mer om henne, føler meg så tilsidesatt. Han bryr seg ikke om at vi ikke bor sammen og vil heller ikke finne noe. Han vil bare bo med datteren. Jeg ønsker meg egne unger, men vet at jeg aldri vil få det med han (steril ) jeg er sjalu og har bare vonde følelser. Ante ikke at det var så tøft å være stemor..

Finn deg en annen mann som vil og kan gi deg barn ellers kommer du til å bli fryktelig bitter.

Anonymous poster hash: 3666e...e79

• Liker 4
Skrevet

Jeg er enig med de fleste som har svart her. Det er klart at barna kommer først, men jeg synes likevel denne mannen oppfører seg veldig merkelig. For det første, så høres det ut til at han skjemmer bort datteren sin noe voldsomt når han kjøper så mange dyre gaver til henne. For det andre, det går jo an å bruke huet litt. Man kan ikke behandle kjæresten som luft. selv om han har barn! Å glemme bursdagen, og generelt vise så liten interesse for kjæresten blir helt galt. Alt dette, i tillegg til at mannen er steril også, gjør ham til et håpløst kjærestemateriale etter mitt syn. Dropp ham!

Anonymous poster hash: 81779...c90
Gjest Miranda2011
Skrevet

Du blir vel ikke stemor før dere flytter sammen? Hvor gammel er du egentlig, du høres ut til å være veldig ung?

Skrevet

Man skal alltid sette barna først, men man skal faktisk bry seg om kjæresten også. Og han høres ikke ut som en spesielt god kjæreste - hvis han ikke vil være sammen med deg? Når du i tillegg vil ha barn og han ikke kan få flere, ville jeg kuttet ham ut.

Enig.
Skrevet

Hvorfor er du sammen med dette mennesket?

• Liker 2
Skrevet

Sjalu på et barn..Høres veldig egoistisk ut. Du så vel den komme før dere ble sammen? At datteren hans kommer først,tenker jeg på.

Anonymous poster hash: 90c4b...173

Skrevet

Jeg syns det er litt godt å høre at det finnes fedre som setter barn fra tidligere forhold over ny kjæreste. Finnes nok av det motsatte for å si det sånn... Når det er sagt, så syns jeg ikke det høres så hyggelig ut for deg! Ikke flytte sammen og aldri barn? Jeg ville trukket meg ut av forholdet før følelsene ble for sterke..

Anonymous poster hash: a3bad...cc0

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er litt godt å høre at det finnes fedre som setter barn fra tidligere forhold over ny kjæreste. Finnes nok av det motsatte for å si det sånn... Når det er sagt, så syns jeg ikke det høres så hyggelig ut for deg! Ikke flytte sammen og aldri barn? Jeg ville trukket meg ut av forholdet før følelsene ble for sterke..

Anonymous poster hash: a3bad...cc0

Det er ikke bare litt godt.. det er veldig godt og lese:-)

Forstår ikke helt hvorfor TS faktisk vil flytte sammen med denne mannen, hun vil ha egne barn og han har sterilisert seg nettopp for å ikke ha flere barn..

Skrevet

Han er dattera, du er kjæresten. Du kommer aldri til å bli satt foran dattera, slik er det bare. Anonymous poster hash: 1cee2...fca

Da jeg var barn, ble stemora glatt satt foran meg. Så det er ikke alle fedre som er så beskyttende og omsrogsfulle...

Anonymous poster hash: 91a72...21d

Skrevet

jeg skjønner deg godt jeg, det er ikke det at du har noe imot ungen,men at heller forholdet ikke er fullstendig slik du vil ha det. Se for deg at datteren IKKE var med i bilde.

Hadde det vært ok hvis han ikke gadd å kjøpe gave til deg?

Hadde det vært o hvis han sa at han ikke vil bo med deg?

Anonymous poster hash: 8f91a...4df
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet jeg er teit, men jeg er sjalu på dattra hans som han har 100 % omsorg for. Hun får alt hun peker på, og på bursdagen kjøpte han noe veldig dyrt , men jeg fikk ingenting på min bursdag. Han bryr seg mye mer om henne, føler meg så tilsidesatt. Han bryr seg ikke om at vi ikke bor sammen og vil heller ikke finne noe. Han vil bare bo med datteren. Jeg ønsker meg egne unger, men vet at jeg aldri vil få det med han (steril ) jeg er sjalu og har bare vonde følelser. Ante ikke at det var så tøft å være stemor.. Anonymous poster hash: 53ecd...2da

Kanskje du savnet omsorg i din egen oppvekst? Da kan man føle på de følelsene der. Det er i så fall ikke så rart, men du burde jobbe med de følelsene, se hva de vil fortelle deg. Samtidig burde samboern din vise at han er glad i deg også.

Anonymous poster hash: 91a72...21d

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg mener nå det er fullt mulig å kombinere det å være en god forelder og en god kjæreste!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...