Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd ? Er det så bra som det høres ut ?

Jeg gjorde det hos frisøren i dag og er spent på om håret er like fint etter en hårvask

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har i en olje (keratin?) som trekker inn og lager en hinne rundt hvert hårstrå så føner man håret tørt. Denne hinnen blir vist værende i flere måneder, vask etter vask og gjør at håret ikke bruser seg.

Sikkert fantastisk dårlig forklart

Gjest BabyBlue
Skrevet

Keratin treatment? Vet at det er veldig populært hos kjendiser. I USA kan man kjøpe hjemme kit som sikkert er billigere. Er det slik at det skal styrke håret og trekke inn i håret, eller er det som silikon med at molekylene er for store til å penetrere hud/hår? Si gjerne om du blir fornøyd :)

Skrevet

Keratin treatment? Vet at det er veldig populært hos kjendiser. I USA kan man kjøpe hjemme kit som sikkert er billigere. Er det slik at det skal styrke håret og trekke inn i håret, eller er det som silikon med at molekylene er for store til å penetrere hud/hår? Si gjerne om du blir fornøyd :)

Mulig det kalles keratinbehandling også ja. Det skal styrke håret og trekke inn ja, og molekylene var så små at de trengte inn i håret. Betalte bare 500kr så er verdt et forsøk :)

Skal oppdater når jeg har vasket håret :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Wah, jeg vil også prøve. Håret mitt blir ganske tørt om vinteren. Men er det noe poeng på helt glatt, allerede noenlunde sunt hår? Er ikke poenget med den behandlingen å glatte ut og gi glans til håret? :vetikke:

Skrevet

Wah, jeg vil også prøve. Håret mitt blir ganske tørt om vinteren. Men er det noe poeng på helt glatt, allerede noenlunde sunt hår? Er ikke poenget med den behandlingen å glatte ut og gi glans til håret? :vetikke:

Frisøren påstår det er bra for alle hårtyper, men har du allerede sunt og glatt hår vil du nok ikke se/kjenne noe spesiel forskjell vil jeg tro.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Frisøren påstår det er bra for alle hårtyper, men har du allerede sunt og glatt hår vil du nok ikke se/kjenne noe spesiel forskjell vil jeg tro.

Ah, da holder jeg meg nok til andre behandlinger i vinterkulden. Men takk for svar! :)

Skrevet

Da har jeg vasket og tørket håret. Hverken ser eller kjenner noe forskjell fra vanlig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...