Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med meg??:( hva skal jeg gjøre nå? Min kjøreste som jeg var så ifattelig forelsket har vært utro hele veien. Han sier at han fortsatt elsker meg. Jeg har gått fra han pga utroskapen. Vi har blitt sammen igjen. Han har jobba for meg i flere måndtene selv om jeg har sagt nei..

Men nå er vi vært sammen i noen måndtene igjen. Det har oppstått flere løgner oppi alt dette. Han har gitt meg tillatelse til Facebook og viser seg å være mere åpen. Men han har sine grenser på at jeg får ikke telefon listen over hvem han har ringt. Dette er viktig for meg i og med at jeg er blitt sviktet. Vi har vært hos terapeut, som var enig i at det var en god idee. Nå viser han avsky til meg fordi jeg fremstilles svak i å med at han syntes at jeg takler situasjonen dårlig. Jeg har sagt at jeg har behov for litt ekstra trygghet og litt ekstra kjærlighet denne tiden. Noe jeg føler at jeg ikke føler jeg får. Jeg ve at jeg er litt furtete i den siste tiden og forteller han at det er pga jeg føler meg litt dårlig pga det som har skjedd. Da tar han det som kritikk mot seg selv og setter seg i forsvarsposisjon. Hva gjør jeg nå? Jeg er så sliten. Føler at med han har vi ett mål vi skal klare sammen dersom han er villig. Men han skal ha det på sin måte noe som føles feil for meg siden jeg er sveket.

Uten han har jeg ingenting føler jeg.. Alt blir helt tomt av tanken uten han... Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 98cf7...eb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå går jeg rundt og er kvalm og uvell og orker ikke mat og orker ikke skolen og orker veldig lite

Skrevet

Dette høres nesten ut som mitt liv for tre år siden..

Det har skjedd altfor mye til at dette forholdet kan gå på skinner igjen - og holdningen til typen din sier vel det meste? Han har ødelagt hele forholdet ved å være utro og likevel beskylder han deg for å takle det dårlig og kaller deg svak og furten? Utenfra er det ganske tydelig at dette ikke er et sunt forhold så forsøk å se det du også.

• Liker 6
Skrevet

Hadde du det også sånn? Hvordan kom du deg ut av det? Jeg føler meg slem hele tiden for at jeg hisser meg opp når han ikke forstår seg på det jeg sier så direkte, som at jeg trenger kjærlighet feks..

Skrevet

Jeg sullet først rundt eksen min en god stund på overtid - sånn som du gjør nå - men så bestemte jeg meg for at jeg ikke vil leve livet mitt sammen med en som behandler meg så dårlig så jeg gjorde det slutt. Kjæresten din har vært utro og burde lagt seg langflat i mye større grad enn han har og når du ikke får kjærlighet av han engang, hva er det egentlig igjen å hente da?

• Liker 4
Skrevet

Det er så sant! Men jeg er kommet tole ty punkt hvr det er så inn i hampen vanskelig. For jeg vet hvor store problemer han har fra før sv. Så jeg føler at jeg krever for mye av han..

Skrevet

Det har aldri vært for mye å kreve at en kjæreste gir kjærlighet og er trofast..

• Liker 4
Skrevet

Du kan ikke ta hensyn til han og fortsette å være i et forhold som knuser deg.... Tenk på deg selv :hug:

Anonymous poster hash: 056fc...17b
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk <3 men er jeg svak og dårlig siden jeg ikke klarer å late som ingenting når jeg får dårlige følelser rundt han om jeg føler at noe er galt?

Skrevet

?

Skrevet

Tusen takk <3 men er jeg svak og dårlig siden jeg ikke klarer å late som ingenting når jeg får dårlige følelser rundt han om jeg føler at noe er galt?

Du er då ikkje svak, du!?

Det er mange som berre ville feia noko slikt under teppe. Men i stadenfor så har du fått han med deg på terapi. Det er flott!

Men det verkar som om han egentleg ikkje er så interessert i halde på deg/fikse forhaldet, sidan han så tydeleg visar at han ikkje respekterar deg.

Kva tenker du om det?

Skrevet

Den tanken har streivfa meg også. Skjønner ikke hvorfor han sier at jeg er alt han ønsker å a her i livet og at han elsker meg. Jeg vil jo tro på det, men han motbeviser dette ved å ikke respektere gang på gang. Jeg har spurt han om han virkelig er interisert, å han sier ja. Hvos jeg sier jeg trenger noe tid alene da gjør han alt for å få meg. Da skal han bevise. Men når han har meg, da er det ikke så viktig. Jeg skjønner ingenting lenger:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...