Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd å få barn i godt over et år nå uten hell.. Jeg har bestilt time hos doktoren for å sjekke meg.. Med hva sjekker han egentlig? Bare masse blodprøver osv? Må jeg opp i stolen eller sender han meg videre gynekologen?

Spent! Krysser fingrene for at det ikke er noe galt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Legen skal kun henvende deg videre til gynekologen. Din manns lege skal henvise han til sædprøve, men du kan jo høre om din lege kan ordne dette i samme slengen.

Gynekologen undersøker deg med innvendig ultralyd og GU. Han gjennomgår din syklushistorie, eventuelle tidligere graviditeter hos deg/mannen, og det tas nødvendige blodprøver.

Når dere har prøvd i et år er det et eller annet som ikke er som det skal. Så dersom de finner noe de kan gjøre noe med er det noe du bør være veldig glad for, og ikke grue deg for om de finner noe :) Noe av det verste er å være uforklarbar barnløs, da er det ikke så mye man får gjort med det heller.

Endret av Athene
Skrevet

Så doktoren gjør ingenting? Trudde han sjekket alt mulig jeg, om jeg har noen vitaminmangler osv.. :P

Håper jo selvfølgelig at vi kan finne grunnen og at det kan fikses;) Men er så redd for at det kan være noe alvorlig med en av oss som gjør at vi ikke kan få barn :(

Skrevet

Vi bare snakket og så videresendte han oss til spesialist :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...