AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 På en datingside ser jeg nå at en jeg datet med før er tilbake igjen. Han har hatt dame en stund (etter at han traff meg) men slik jeg oppfatter det har han ikke dame lenger. Det var jeg som dumpet han, begge gangene, fordi jeg ikke var over eksen, rett og slett. Men nå er eksen fortid og jeg er egentlig i gang med en annen, men jeg har på følelsen av at det ikke vil gå. Jeg er ikke interessert i å treffe eller flørte med denne fyren igjen, men jeg vil gjerne si hei og spørre åssen det går. Blir det feil? Eller kan jeg det? Jeg oppdaget han fordi han har vært på min side... "Sist besøkende" vettu. Anonymous poster hash: fb751...228
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 jeg synes ikke du bør ta kontakt med han igjen om du allerede har dumpet han to ganger og ikke har noen interesse for at det skal bli noe romantisk mellom dere. Anonymous poster hash: 01272...97c 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Det kommer litt an på hva du har blitt enig om med han du har noe på gang med. Om dere er eksklusive tenker jeg at det er feil å ta kontakt med andre på en datingside? Samtidig, hvis du VET med deg selv at det bare er for å si hei, ville ikke jeg følt det var feil. Det samme hvis du ikke har definert noe med han du holder på med. Anonymous poster hash: 5db36...5c3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Han jeg holder på med nå, vet jeg ikke helt hvor jeg har. Vi har møtt hverandre en gang og sånt. Men vi har ikke kommet til det stadiet hvor vi er "forpliktet" heller, såvidt jeg vet. Har ikke snakket om det ennå. Mulig vi gjør det ved neste møte... Men jeg vil ikke noe annet enn å si hei og snakke litt. Har ingen romantisk interesse for han. Det er ikke umulig at det kan skje, men nå er jeg allerede betatt av en, så det eneste jeg vil er å høre åssen han har det Men det er kanskje dumt, ja? Anonymous poster hash: fb751...228
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Ååh er så nysgjerrig! xD Jeg bare må si hei! -.- Anonymous poster hash: fb751...228
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Kjente jeg fikk litt panikk når jeg tok kontakt. Håper ikke han får fårhåpninger nå. Å avvise han igjen ville vært ... eh ja. Jeg syns bare at han er så lett og artig å snakke med! Han hadde vært en bra pratekompis! Anonymous poster hash: fb751...228
Gjest Seajewel Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Du gir han falske forhåpninger nå. Pratekompiser leter man ikke etter på datingsider. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Du gir han falske forhåpninger nå. Pratekompiser leter man ikke etter på datingsider. Hvis jeg sier rett ut at jeg holder på med noen da. Og ter meg som en venn med han?.. liksom at han vet fra starten av at jeg ikke tok kontakt for noe mer, bare litt prating. Anonymous poster hash: fb751...228
Gjest Tinkerbell Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Noen jenter altså Å kontakte ham var unødvendig. 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Ja, det var litt dumt av meg kanskje. Men kunne ikke dy meg, altså. Er ikke meningen å være dust nå, ville bare høre åssen det gikk med han. Anonymous poster hash: fb751...228
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Ja, det var litt dumt av meg kanskje. Men kunne ikke dy meg, altså. Er ikke meningen å være dust nå, ville bare høre åssen det gikk med han. Anonymous poster hash: fb751...228 Vel, nå VAR du faktisk dust! Tenk hvis du hadde blitt dumpet to ganger av en fyr, og så hadde han begynt å ta kontakt IGJEN? Det kan faktisk være jævlig provoserende. Egoistisk også. "JEG bare må..." Tenk på hva som er best for han da!!! Anonymous poster hash: 7d028...00e 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 Det gikk faktisk bra. Han sa faktisk at jeg i det minste kunne ha han i bakhodet hvis det ikke fungerer med han andre. Så det var jo greit. Jeg har alltid hatt han i bakhodet, men når jeg ble singel igjen, trodde jeg jo at han var sammen med en annen, så jeg ble kjent med andre. Hadde jeg visst at han var singel, ville jeg tatt kontakt m han igjen og sett åssdn det gikk. Men jeg er enig i at jeg var litt dust xD tenkte meg ikke om godt. Anonymous poster hash: fb751...228
jita Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 Det gikk faktisk bra. Han sa faktisk at jeg i det minste kunne ha han i bakhodet hvis det ikke fungerer med han andre Det betyr jo bare at han fortsatt er interessert i deg, og at han nå har et bittelite håp om at du kanskje tar han tilbake en gang. Det hadde nok være mye snillere å ikke ta kontakt sånn at han ikke fikk falske forhåpninger.
Nettinettet Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Ja, det var litt dumt av meg kanskje. Men kunne ikke dy meg, altså. Er ikke meningen å være dust nå, ville bare høre åssen det gikk med han. Anonymous poster hash: fb751...228 Nei, det du ville var å høre at han fortsatt tenkte på deg og ikke kom over deg. Dette handler om et bekreftelsesbehov du har her og nå (eller hele tiden), og har ingenting med din interesse for hvordan han har det å gjøre. Jeg synes du skal sette deg ned å tenke over hvorfor de menneskelige relasjonene dine er som de er. Er det fordi du ikke er klar for noe forhold, eller er det fordi du ikke tør å satse på de som du kan bli avvist av? For når du hele tiden er med menn du egentlig ikke vil ha, men som vi ha deg, kommer du deg ikke videre i livet, og blir hele tiden fanget av oppmerksomheten de gir deg, selv om du utnytter følelsene deres. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg skal ikke ta kontakt med han igjen, så lenge jeg ikke er ute etter noe mer. Jeg har ikke problemer med å finne meg en mann. Jeg ønsker meg en kjæreste, selv om jeg ble singel for bare tre mnd siden ca. Og han jeg flørter med nå har jeg det fint med, men jeg tar det rolig og får ikke for høye forhåpninger så derfor sier jeg "hvis vi ikke fungerer så tar jeg kontakt med han andre" feks. Ikke fordi jeg er usikkee på om han liker meg eller redd for å bli avvist. Og jeg er faktisk ganske sikker på at min gamle flørt og jeg passer godt sammen. Vi klaffet veldig bra på vårt første møte osv. Men det var dessverre på et feil tidspunkt. Uansett, jeg ville faktisk bare si hei! Jeg har hatt ham i bakhodet hele året, har aldri glemt han, så derfor var det en overraskelse å se han tilbake. men jeg holder meg til en mann av gangen, så jeg var ikke ute etter bekreftelser eller å flørte med han. :-) Anonymous poster hash: fb751...228
Nettinettet Skrevet 24. oktober 2013 #16 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg skal ikke ta kontakt med han igjen, så lenge jeg ikke er ute etter noe mer. Jeg har ikke problemer med å finne meg en mann. Jeg ønsker meg en kjæreste, selv om jeg ble singel for bare tre mnd siden ca. Og han jeg flørter med nå har jeg det fint med, men jeg tar det rolig og får ikke for høye forhåpninger så derfor sier jeg "hvis vi ikke fungerer så tar jeg kontakt med han andre" feks. Ikke fordi jeg er usikkee på om han liker meg eller redd for å bli avvist. Og jeg er faktisk ganske sikker på at min gamle flørt og jeg passer godt sammen. Vi klaffet veldig bra på vårt første møte osv. Men det var dessverre på et feil tidspunkt. Uansett, jeg ville faktisk bare si hei! Jeg har hatt ham i bakhodet hele året, har aldri glemt han, så derfor var det en overraskelse å se han tilbake. men jeg holder meg til en mann av gangen, så jeg var ikke ute etter bekreftelser eller å flørte med han. :-)Anonymous poster hash: fb751...228 Nei, nå har du jo fått bekrefte at han fortsatt er hypp på deg, så når trenger du jo ikke ha noe mer kontakt med han. Bekreftelsesbehovet ditt har fått sitt, for en liten stund. Og veldig bra at du inrømmer bekreftelsesbehovet og usikkerheten, ved å si at du forteller han du holder på med at du lett kan finne deg en annen.. Det er faktisk ikke noe man gjør, hvis man ikke er usikker og har det bra i et forhold. Hvorfor er du ikke bare ærlig om hvordan du egentlig har det og hvor usikker du egentlig er? 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #17 Skrevet 24. oktober 2013 Nei, nå har du jo fått bekrefte at han fortsatt er hypp på deg, så når trenger du jo ikke ha noe mer kontakt med han. Bekreftelsesbehovet ditt har fått sitt, for en liten stund. Og veldig bra at du inrømmer bekreftelsesbehovet og usikkerheten, ved å si at du forteller han du holder på med at du lett kan finne deg en annen.. Det er faktisk ikke noe man gjør, hvis man ikke er usikker og har det bra i et forhold. Hvorfor er du ikke bare ærlig om hvordan du egentlig har det og hvor usikker du egentlig er? Ehm... hvorfor kan ikke du bare slutte å danne dine egne tanker om meg og dømme meg utifra det jeg skriver her? 1. Jeg tok ikke kontakt med han fordi jeg trengte bekreftelser! Jeg var engang ikke sikker på om han ville svare meg. Det eneste jeg ville, var å høre hvordan det gikk med han. Dessuten glemte jeg han aldri helt selv, så det er et lite snev av interesse i ham ennå, men siden jeg allerede er igang med en annen, vil jeg ikke gjøre noe med det før jeg vet mer åssen det går med han andre. Jeg er jo ikke i et forhold i det hele tatt! Kan gjøre akkurat hva jeg vil, jeg! Jeez... 2. Jeg trodde heller ikke at han fortsatt var interessert i meg. Han hadde jo fått seg dame og hele pakka! Men tydeligvis er han det og det er jo koselig å høre, spesielt fordi jeg heller aldri glemte han helt, men hva kan jeg si eller gjøre? Jeg var i det minste ærlig med han når jeg fortalte at jeg dater en annen om dagen. Han tok det pent. Ah, så flott da! Hvorfor grave mer da? 3. Jeg er ikke usikker! Alt jeg ville var å ta kontakt med en gammel bekjent. En jeg snakket mye med før, en jeg har vært glad i. Øh, trodde det var normalt... så nei, jeg var ikke ute etter bekreftelser, kun litt småprating Anonymous poster hash: fb751...228
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #18 Skrevet 24. oktober 2013 Ehm... hvorfor kan ikke du bare slutte å danne dine egne tanker om meg og dømme meg utifra det jeg skriver her? 1. Jeg tok ikke kontakt med han fordi jeg trengte bekreftelser! Jeg var engang ikke sikker på om han ville svare meg. Det eneste jeg ville, var å høre hvordan det gikk med han. Dessuten glemte jeg han aldri helt selv, så det er et lite snev av interesse i ham ennå, men siden jeg allerede er igang med en annen, vil jeg ikke gjøre noe med det før jeg vet mer åssen det går med han andre. Jeg er jo ikke i et forhold i det hele tatt! Kan gjøre akkurat hva jeg vil, jeg! Jeez... 2. Jeg trodde heller ikke at han fortsatt var interessert i meg. Han hadde jo fått seg dame og hele pakka! Men tydeligvis er han det og det er jo koselig å høre, spesielt fordi jeg heller aldri glemte han helt, men hva kan jeg si eller gjøre? Jeg var i det minste ærlig med han når jeg fortalte at jeg dater en annen om dagen. Han tok det pent. Ah, så flott da! Hvorfor grave mer da? 3. Jeg er ikke usikker! Alt jeg ville var å ta kontakt med en gammel bekjent. En jeg snakket mye med før, en jeg har vært glad i. Øh, trodde det var normalt... så nei, jeg var ikke ute etter bekreftelser, kun litt småprating Anonymous poster hash: fb751...228 Oooog... jeg fortalte om han andre fyren FORDI han ville møtes. Han spurte meg om vi kunne fortsette der vi slapp. Og det kan jeg jo ikke, så da må man være ærlig. Jeg vil jo ikke såre han heller med å møte han et par ganger samtidig som jeg har han andre i bakhodet. Og så hvis jeg heller vil ha han andre, så må jeg dumpe han, IGJEN. Og det er det siste jeg vil Jeg innrømmer at jeg kanskje ikke burde ta kontakt, men samtidig så var det bare fordi jeg ville snakke med han, og ingenting annet. Var jo heller ikke sikker på om han engang ville svare meg eller fortsatt var interessert. Anonymous poster hash: fb751...228
Nettinettet Skrevet 24. oktober 2013 #19 Skrevet 24. oktober 2013 Ehm... hvorfor kan ikke du bare slutte å danne dine egne tanker om meg og dømme meg utifra det jeg skriver her? Ehm fordi jeg ikke har noe annet å dømme deg utifra enn det du skriver her.. Jeg kan ta feil, men ut i fra det du skriver og måten du nå prøver å forsvare deg på så vil jeg si at jeg jeg nok har rett.. Men jeg skal ikke hakke mer på deg jeg.. du er sikkert super selvsikker, og tok kontakt med han bare for å si hei! Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #20 Skrevet 24. oktober 2013 Ehm fordi jeg ikke har noe annet å dømme deg utifra enn det du skriver her.. Jeg kan ta feil, men ut i fra det du skriver og måten du nå prøver å forsvare deg på så vil jeg si at jeg jeg nok har rett.. Men jeg skal ikke hakke mer på deg jeg.. du er sikkert super selvsikker, og tok kontakt med han bare for å si hei! Lykke til! Er det plutselig galt å forsvare seg også nå? Og har jeg sagt at jeg er superselvsikker? Noen ganger så er det bare så enkelt som at jeg faktisk bare ville si hei, faktisk. Jo, takk! Anonymous poster hash: fb751...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå