AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Dersom du sender invitasjon til noen og skriver at man ønsker svar på om de kan komme innen en viss dato, og legger ved tlfnummer, er det ikke frekt å la være og svare? Mn heller si at man kommer, via noen andre? Søsteren (m. samboer) til samboeren min fikk invitasjon til selskap. Vi er et ungt samboerpar som ønsker å stå på egne bein. Søsteren gadd ikke å takke ja innen fristen. Sa heller ja gjennom svigermor... Som alltid skal gjøre alt. Jg ville at det var VI som fikk beskjed, ikke svigermor. Det har nok noe å gjøre med at hun alltid prøver å styre showet, bestemmer, er sjefen og har gjort samboeren min uselvstendig. Jeg synes det var frekt, hva synes dere? Svarer dere til de som har sendt invitasjonen? (Kjøpte kort, sendte i posten, litt høytidelig).Anonymous poster hash: 9a555...57d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Du konstruerer problemer. Hvorfor er det så viktig at hun tar kontakt med deg, hvis hun vet at svigermor får gitt dere beskjed? Det viktigste er vel at dere vet hvor mange som kommer... Anonymous poster hash: 407e0...767
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Du konstruerer problemer. Hvorfor er det så viktig at hun tar kontakt med deg, hvis hun vet at svigermor får gitt dere beskjed? Det viktigste er vel at dere vet hvor mange som kommer... Anonymous poster hash: 407e0...767 Det var ingen avtale om at svigermor skulle gi beskjed, men det var hun som fikk vite det, ikke vi. At de kunne komme, det kom fram i en samtale da vi nevnte for svigermor at vi ikke hadde hørt noe fra søsteren. Det er forresten 1 som ikke har gitt beskjed, dager før arrangementet, bør jeg regne med at han ikke kommer? Hrpurret, fikk "vet ikke om jeg får tatt meg fri eller ikke".Anonymous poster hash: 9a555...57d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Så hun har ikke tenkt til å gi beskjed om at hun kommer, det er uhøflig. Altså man bør svare innen fristen, det enten om man kommer eller ikke. Det handler jo om at dere trenger å vite hvor mange dere skal handle inn og lage mat til. Ang den ene som ikke vet, så er det ikke lett å vite om du bør regne med han eller ikke. Kan være greit for din del om du gjør det, så du ikke ender opp med for lite mat og drikkevarer. Anonymous poster hash: 407e0...767
frøkenkoz Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Vi hadde det slikt.vi skulle i bursdag å svigerinnen min kjøpte gave fra oss alle !! Jeg var dritt lei. Hver eneste gang var det slik.samboeren min som var bror til dette menneske, brydde seg ikke.dette var MANGE var en av mange ting de gjorde.å det gjorde meg gal !!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Skal du være en del av den familien så kan du ikke la slike ting irritere deg. Du må bare akseptere at det er slik og at det kommer til å forbli slik. Anonymous poster hash: f8cb1...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå