Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Inspirert av tråden ang. Frankrike og Tyskland, lurer jeg... Hva synest du er det fineste/vakreste språket ?? Personlig liker jeg svensk og spansk! Clea
Gjest Poirot Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Jeg liker godt islandsk og italiensk. Grønlandsk er ganske kult.
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Jeg er nok ikke helt upartisk, men synes islandsk og italiensk er kult. Av faglige grunner kunne jeg tenkt meg å kunne samisk. Bantuspråk er også interessante, siden ufattelig mye mening kan pakkes inn i ett enkelt objekt av den typen vi oppfatter som et ord. Men norsk er også kult, har jeg funnet ut (jobber hardt med saken)
Arwen Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 Italiensk! Skal lære meg det så fort jeg er ferdig på skolen.
Arkana Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 Jeg er ikke helt objektiv når jeg sier at fransk er veldig fint (er halvt fransk selv). Engelsk (pen engelsk altså) klinger også vel i mine ører, og italiensk.
Gjest King James Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 jeg synnes faktisk Latinsk og Keltisk er veldig fine språk selvom få snakker dem. men vist jeg skal ta et språk som mange snakker da må det bli.Spansk
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Bare jeg som får gåsehud av engelsk? Ikke de breieste dialektene dah...
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Gi meg en skotte og jeg er fortapt! Liker italiensk også, har hørt at det er et lett språk å lære - noen som vet om det stemmer?
Gjest Catwoman Skrevet 3. mai 2004 #14 Skrevet 3. mai 2004 Syns engelsk er flott, med unntak av enkelte dialekter. Ellers så syns jeg dansk er nydelig å høre på :-)
-Fisken- Skrevet 3. mai 2004 #16 Skrevet 3. mai 2004 Hm, mange som er pene da. Alvisk, fransk, latinsk.. For å nevne noen.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #17 Skrevet 3. mai 2004 Utført av de rette personene kan tegnspråk være veldig vakkert!
manji Skrevet 3. mai 2004 #18 Skrevet 3. mai 2004 Engelsk (les; Storbritannia) og Fransk. Jenter blir mye søtere men en pen britisk dialekt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå