Gå til innhold

Hva i alle slags edderkopp er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant denne i dusjen imorges , hvilken type edderkopp er dette?!166089_578277342207836_35965258_n.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk husedderkopp.

Anonymous poster hash: bdae6...727

Skrevet

Ser ut som en vanlig husedderkopp ja... :) De kan bli svære! :)

Skrevet

Vanlig stor husedderkopp.

http://no.wikipedia.org/wiki/Stor_husedderkopp

De kan bli sinnsykt digre når du regner med beina, jeg så en gang en som var så stor at jeg først trodde det var en mus, og det hørtes tydelig når den tuslet over flisegulvet. *tapptapptapptapptapp*

:fnise:

En eller to her og der er ganske ålreit, de holder huset insektfritt, men ser du veldig mange av dem over alt, kan det være en indikasjon på fuktskader i huset.

Som regel er det mer av dem i kjellere enn i første og andre etasje i feks eldre hus.

Skrevet

Har ingen slike edderkopper igjen i huset. De jeg har funnet, har blitt klasket flate med én gang ettersom jeg virkelig hater edderkopper. >_<

Skrevet

selvfølgelig måtte det komme en sånn svart superduperrask edderkopp i senga rett etter jeg så dette her....

nå har den gjemt seg under dyna, og jeg tørr ikke å løfte på den, og jeg står på gulvet og ikke klarer å gjøre noen ting.

Anonymous poster hash: 295e5...dca
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er så glad jeg har katt!

Pusen jakter ned og spiser alt av insekter :fnise:

Endret av geene
Skrevet

Ah takk:) Har fanget den og satt den i toolas bur:) Må studere den nærmere å gjøre notater!

Skrevet

Hadde fått anfall om jeg hadde sett noe sånt i dusjen..

Skrevet

å fytte æsj..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...