AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Var ute en liten tur nå nettopp og gikk forbi en grusbane med litt kratt og gress og sånn rundt, denne banen ligger rett borti gata her. Da så jeg at det lå masse søppel strødd over hele banen, la merke til at det lå noen brev der også, og nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo sjekke om det stod noe navn på disse. Navnet på brevet var datteren til en fyr i nabolaget, så det er jo tydeligvis han som har kastet søpla si der. Vet at det har vært snakk om at vedkommende driver og kaster søppelposer rundt omkring når dunken hans er full, og dette var jo et sterkt bevis på at det er ham. Kjenner jeg blir så eitrende irritert, det er jo forsøpling! Plast og matrester og alt mulig rart. Jeg lurer på om jeg kan ringe til noen og melde fra om fyren? Hvem kontakter jeg i tilfelle og kan jeg gjøre det anonymt? Anonymous poster hash: d4218...508 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Wops, så jeg postet denne feil, den skulle jo i forumet under... Sorry. Anonymous poster hash: d4218...508
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Sendte mail til kommunen jeg, regner med de var de riktige å kontakte? Anonymous poster hash: d4218...508 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg vil tro det. Flott at du sa fra! Anonymous poster hash: c46a2...1c0
Sugerøret Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Ta bilder slik at du har bevis. Kommunen kan hjelpe (rusken opplegg)
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Ja, kom på for et par timer siden at jeg kanskje burde tatt bilder, men da var det allerede for mørkt ute og kameraet mitt funker dårlig i mørket. Men stikker bort i morgen tidlig og knipser noen bilder. Håper bare ikke det begynner å blåse i natt da, slik at brevene med navn på forsvinner. Anonymous poster hash: d4218...508 1
Missy1 Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Enten så forsøpler naboen din, ELLER de kan ha satt poser ut på trappa fordi de skulle bæres ut i søppeldunken også glemt de... Gjett hvem som kommer på besøk da og river søpla utover? 2
Trapp Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Enten så forsøpler naboen din, ELLER de kan ha satt poser ut på trappa fordi de skulle bæres ut i søppeldunken også glemt de... Gjett hvem som kommer på besøk da og river søpla utover? Rom-folk? Endret 24. oktober 2013 av Trapp 3
Cordelia Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Enten så forsøpler naboen din, ELLER de kan ha satt poser ut på trappa fordi de skulle bæres ut i søppeldunken også glemt de... Gjett hvem som kommer på besøk da og river søpla utover? Jeg tror forklaringen kan være så enkel som at det er en nabo som har vært på ferde som ts beskriver her, også kan det nok liksågreit ha vært noen dyr og revet opp sekkene.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Enten så forsøpler naboen din, ELLER de kan ha satt poser ut på trappa fordi de skulle bæres ut i søppeldunken også glemt de... Gjett hvem som kommer på besøk da og river søpla utover? Ja, det er jo tydelig at det har vært dyr på ferde her, men søpla lå jo ikke rundt huset hans, men på en grusbane et godt stykke unna. Det lå flere poser i krattet rundt også, så det er ikke tvil om at søpla har blitt dumpet der. Anonymous poster hash: d4218...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå