AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Ble slutt for over ett år siden og vi har de siste månedene blitt venner igjen. Jeg er over henne og hun sa hun var over meg, men vi ønsker å være venner igjen. Vi var venner før vi ble sammen. Men hun eksploderer for selv den minste ting jeg sier og hun anklager meg hele tiden for å prøve å provosere henne og få reaksjoner ut av henne. Noe jeg ikke gjør. Jeg behandler henne som alle mine andre venner. Jeg vil gjerne være venner med henne, men hvordan kan dette fungere når hun blir sint for selv den minste ting? To eksempler: -jeg snakket om en jente jeg dater nå. Hun sa at det var helt greit å prate om det og vi har snakket om typer hun har datet/dater. Da klikket hun plutselig. -jeg glemte å svare på en melding fra henne. Hun spurte ikke om noe og det var ikke noe viktig. Da ble hun sur fordi jeg ikke svarte. Så hva er greia? Anonymous poster hash: a7441...2da
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Hun høres litt eks'stremut. Badumtss Anonymous poster hash: 9ee8b...347 1
ABC4- Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg tenker umiddelbart at hun ikke er over deg, selv om hun sier at hun er det. Kanskje trodde hun at hun virkelig var over deg, for så å befinne seg i en situasjon hvor hun føler ting hun ikke "burde" føle. Med mindre hun er sånn som person da. Fins jo sånne mennesker, uten at de har følelser for folk de klikker på. 3
I Grosny Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Ble slutt for over ett år siden og vi har de siste månedene blitt venner igjen. Jeg er over henne og hun sa hun var over meg, men vi ønsker å være venner igjen. Vi var venner før vi ble sammen. Men hun eksploderer for selv den minste ting jeg sier og hun anklager meg hele tiden for å prøve å provosere henne og få reaksjoner ut av henne. Noe jeg ikke gjør. Jeg behandler henne som alle mine andre venner. Jeg vil gjerne være venner med henne, men hvordan kan dette fungere når hun blir sint for selv den minste ting? To eksempler: -jeg snakket om en jente jeg dater nå. Hun sa at det var helt greit å prate om det og vi har snakket om typer hun har datet/dater. Da klikket hun plutselig. -jeg glemte å svare på en melding fra henne. Hun spurte ikke om noe og det var ikke noe viktig. Da ble hun sur fordi jeg ikke svarte. Så hva er greia? Anonymous poster hash: a7441...2da Fornuften hennes synes det er helt greit, men følelsene hennes kicker noe vanvittig. Selv om dere er ferdige med hverandre så er det noe følelsmessig som henger igjen. Det blir ikke borte det første året, og kanskje heller ikke det femte. Ikke snakk om dine dameprosjekter med henne. 4
Gjest Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Å skulle diskutere mennesker man er "hypp" på med en eks er temmelig døfødt! Hvorfor har du et behov for å drøfte det med nettopp henne? 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Tydelig at hun er sjalu da. Kutt kontakten Anonymous poster hash: 7573a...7c4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Håper du ikke har barn med henne? Hvis ikke, kutt kontakten og be henne oppsøke psykolog. Anonymous poster hash: 85693...631
Havbris Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Hun er ikke en hvilken som helst venn - hun er din venn ikraft av å være din ex. Da styrer du unna temaer som nye damer, dating etc og holder deg til hverdagslige tema. 1
Gjest Awzm me Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Hun er ikke over deg, eller så er hun fremdeles overfølsom ang. tema at du ser nye jenter. Hun snakker kanskje om at hun dater nye gutter for å få en reaksjon fra deg? Eller er det noe du spør om? Jeg husker jeg var litt venn med en eks av meg, og han spurte kjempemye om jeg så nye gutter osv, og jeg svarte jo på det. Men jeg spurte jo ikke tilbake, det var ikke noe jeg var interessert i å høre, om han hadde begynt å snakke om jenter da uten at jeg hadde spurt så hadde jeg vel blitt litt irritert
I Grosny Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Håper du ikke har barn med henne? Hvis ikke, kutt kontakten og be henne oppsøke psykolog.Anonymous poster hash: 85693...631 Så du tror psykologer kan fikse alt? Hennes reaksjonsmønster i etterkant av ett brudd er vel omtrent så normal som den kan bli. Ikke ideell, men vanligere enn du tror. Problemet er at TS er en fin gutt, som det faktisk tar ganske lang tid å komme over. Jeg tror jenta også er ei fin jente, som det er vel verdt å ta vare på vennskapen til. Men hun trenger lang tid for å takle fullt ut de nye damene til ts. Hun vil det nok, men får det ikke til. Jeg tror ting kan bli mye mer avslappet senere, når hun finner seg en god ny mann. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Å skulle diskutere mennesker man er "hypp" på med en eks er temmelig døfødt! Hvorfor har du et behov for å drøfte det med nettopp henne? TS Jeg har ikke noe behov for det, men det kom opp et par ganger ganske naturlig i samtalen. Det hadde vært mer merkelig å nekte å snakke om det der og da. Jeg sa heller ikke så veldig mye om hun nye jeg datet annet enn at jeg likte henne og vi fikk se hva det endte opp med. Det har også vært ganger hun har ringt meg og jeg ikke har svart, fordi jeg har vært med hun jeg dater nå. Det har jeg sagt til henne etterpå, for å gi en forklaring på hvorfor jeg ikke svarte henne. Anonymous poster hash: a7441...2da
Gjest Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 TS Jeg har ikke noe behov for det, men det kom opp et par ganger ganske naturlig i samtalen. Det hadde vært mer merkelig å nekte å snakke om det der og da. Jeg sa heller ikke så veldig mye om hun nye jeg datet annet enn at jeg likte henne og vi fikk se hva det endte opp med. Det har også vært ganger hun har ringt meg og jeg ikke har svart, fordi jeg har vært med hun jeg dater nå. Det har jeg sagt til henne etterpå, for å gi en forklaring på hvorfor jeg ikke svarte henne. Anonymous poster hash: a7441...2da Tror du må innse at dere ikke fungerer særlig godt som venner. For mye historie. Sats heller på andre venner, begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå