Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter fødselen blødde dere? Nå gikk hevelsene ned i underlivet? Når ca mister man stingene når man er sydd?

Anonymous poster hash: e79d9...950
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde mye i en liten uke, og noe (typ samme mengde som siste 2 dager i en mens) i til vesla var litt over 5 uker.. Så fikk jeg 1 dag uten blod før mensen kom tilbake, hurra....

Angående hevelser og sting vet jeg ikke, for jeg sjekket rett og slett ikke etter for å være ærlig.. Skylte med varmt vann når jeg dusja, men kjente ikke etter på hvor stingene var og når de forsvant. Det var ømt og stramt i ca 3 uker, og ømheten kom tilbake mens jeg hadde mensen (dog ikke så kraftig, merket det da stort sett bare når jeg skulle tisse).

• Liker 1
Skrevet

Jeg blødde i halvannen uke etter fødsel, så ei uke med en del utflod. Var øm i stingene i 3-4 dager etter fødsel, men om jeg gikk mye, kunne jeg merke det litt ei stund etterpå.

Skrevet

Jeg blødde ca 5 uker. Stingene datt ut etter 2-3 uker. Hevelsene gikk derimot ned etter en uke. :)

Skrevet

Jeg blødde i fire uker. Husker det fortsatt var veldig ømt når jeg skulle ha seksukerkontroll med underlivsundersøkelse, men det meste hadde blitt levelig igjen innen da. Revnet litt hist og pist, så det tok tid før det ble bra igjen.

Skrevet

Blødde i 5-6 uker. De tre siste ukene var det veldig lite.. La ikke merke til når stingene datt ut. Heveksen ga seg etter 1-2 uker. Følte meg akkurat som før (bortsett fra blødning) etter 4 uker.

Skrevet

Tror jeg blødde i 6 uker. Stingene datt vel ut etter 2-3 uker tenker jeg. Husker ikke hvordan det var med hevelser, tror ikke jeg var så veldig plaget av det.

Skrevet

Jeg blødde vel godt i en uke, så gikk det over i brunlig utflod, og friskt blod en dag nå og da. Hadde brunlig utflod(som avtok mer og mer) i ca 5 uker.

Så og si likt etter begge fødsler.

Stngene har falt ut av seg selv etter ganske nøyaktig 14 dager.

Helvelser hadde jeg bare de første dagene etter fødsel, og da mest etter første.

Anonymous poster hash: b6ab9...a28
Skrevet

Mellom 1 og 2 uker. Blitt en dag eller to lengre etter hver fødsel.

Hevelsen etter første fødsel tok ukesvis for å bli bedre. Etter de andre har jeg ikke merket noe.

Skrevet

Blødde i 1,5 mnd.

Anonymous poster hash: 16383...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...