AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Kjæresten min snur dorullen så enden på dopapiret vender inn mot veggen. Jeg liker å ha dorullen slik at enden på dopapiret vender ut i rommet. Jeg har snakket om det, men han nekter å endre på det og står på sitt.. Har kranglet endel om akkurat det.. Hver gang jeg skal på do etter ham, er dorullen snudd. Jg ser på det som respektløshet ovenfor meg, burde jeg slå opp? Vet ikke om jeg klarer å leve med det resten av livet...Anonymous poster hash: 1e5c4...e00
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Dump han Anonymous poster hash: 90476...afc 13
missdior Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Haha, for en problemstilling! Det der gjør kjæresten min enda, så første sekundet på do brukes til å snu rullen
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 serriøst? enten så må dere bare leve med at dere BEGGE på snu dorullen hver gang, eller så må du bare godta at den står den veien han vil ha den, eller så får du vell bare gjøre det slutt da viss det er et så stort problem. Noen er bare sånn, klarer ikke å ha dorullen den ene veien eller den andre veien. Jeg må også ha dorullen sånn at enden er mot veggen, viss ikke så blir det den vonde siden av dopapiret som kommer på utsiden når jeg bretter det. Anonymous poster hash: 2918e...feb
Vulcan Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Herregud, hvorfor ikke bare snu dorullen ETTER dere har vært på do? På den måten er den rett vei når dere kommer, og rett vei når nestemann må på do! dere må selvfølgelig planlegge toalettbesøkene slik at dere ikke går 2 ganger etter hverandre, for da har ikke dorullen blitt snudd. Obvious troll is obvius btw. Slå opp pga. dorullen......
Gjest Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Tror dere bør få dere hver deres dorull. Da trenger heller ingen av dere å sponse den andres forbruk av dopapir. 4
Antlers Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Kjøp en ekstra dorullholder, så får begge viljen sin (selv om du selvsagt har helt rett her - enden skal vende ut mot rommet). 10
Missy1 Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Hahaha. Bare fortsette å snu den og se hvem som gir opp først blir som en slags lek dette her 2
I Grosny Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Kjæresten min snur dorullen så enden på dopapiret vender inn mot veggen. Jeg liker å ha dorullen slik at enden på dopapiret vender ut i rommet. Jeg har snakket om det, men han nekter å endre på det og står på sitt.. Har kranglet endel om akkurat det.. Hver gang jeg skal på do etter ham, er dorullen snudd. Jg ser på det som respektløshet ovenfor meg, burde jeg slå opp? Vet ikke om jeg klarer å leve med det resten av livet...Anonymous poster hash: 1e5c4...e00 Dette er det merkerligste jeg har hørt. Det er jo kvinner som vil gjemme dopapir inn mot veggen, mens menn vil ha det ut og tilgjengelig. Kanskje han har flere kvinnelige gener enn dere tror? 1
Havbris Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Velg kampene dine eller kjøp en ekstra dorullholder.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Bor dere sammen eller besøker dere hverandre? Hvis dere besøker hverandre bør man respektere den andres ønsker, enten det gjelder doruller eller andre ting. Om dere bor sammen så hva med en ekstra dorull holder? Jeg liker også at den vender ut mot rommet, men ikke noe jeg kunne tenkt meg å krangle over:P Hallo, krangle over en dorull? Anonymous poster hash: 7739a...161
chremiil Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 Pass på så det ikke gjemmer seg edderkopper inni pappen på dorullen!
Ms.Mx Skrevet 23. oktober 2013 #13 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg kan til dels forstå at man blir irritert. Ikke det at det er så viktig, men det virker da mer logisk å ha enden på papiret på utsiden så man ikke blir sittende og fiske etter enden på baksiden inn mot veggen. Jeg har en venninne som konsekvent liker å snu dorullen min hver gang hun på do når hun er på besøk. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 Kjøp en ekstra dorullholder, så får begge viljen sin (selv om du selvsagt har helt rett her - enden skal vende ut mot rommet). Da dukker det straks opp et nytt problem: Valget om hvem som er han og hennes sin. Det hele ender med at de snur dorullene på begge rullene hver gang de er innom doen.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #15 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg kan til dels forstå at man blir irritert. Ikke det at det er så viktig, men det virker da mer logisk å ha enden på papiret på utsiden så man ikke blir sittende og fiske etter enden på baksiden inn mot veggen. Jeg har en venninne som konsekvent liker å snu dorullen min hver gang hun på do når hun er på besøk. Folk er faen meg sjuke. Snu andre menneskers doruller! Anonymous poster hash: d912f...3bc 2
Ms.Mx Skrevet 23. oktober 2013 #16 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Folk er faen meg sjuke. Snu andre menneskers doruller! Anonymous poster hash: d912f...3bc Sjuk, nei, men jeg tror hun er nevrotikker. Hun kan bli helt hysterisk hvis noen flytter på noe hjemme hos henne, som fjernkontrollene på stuebordet fks. Det er uansett litt spessielt å konsekvent snu dorullen rundt hver eneste gang man går inn på do når man er på besøk hos andre. Endret 23. oktober 2013 av Ms.Mx
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. oktober 2013 #17 Skrevet 23. oktober 2013 Folk er faen meg sjuke. Snu andre menneskers doruller! Anonymous poster hash: d912f...3bc Fornærmelse av verste sort. 1
Gjest Peanut Skrevet 23. oktober 2013 #18 Skrevet 23. oktober 2013 Hah! Bare å vise til denne siden det: http://currentconfig.com/2005/02/22/essential-life-lesson-1-over-is-right-under-is-wrong/
Havbris Skrevet 23. oktober 2013 #19 Skrevet 23. oktober 2013 Kjøp en dorullholder til - hold de tydelig adskilte fra hverandre, bruk forskjellig dopapir på rullene og sett opp navneskilt over hver dorullholder. Det burde løse problemet og dere skaffer gjester i huset god underholdning og en mulighet til å velge den dorull som har riktig posisjon for den aktuelle gjest. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #20 Skrevet 23. oktober 2013 Sjuk, nei, men jeg tror hun er nevrotikker. Hun kan bli helt hysterisk hvis noen flytter på noe hjemme hos henne, som fjernkontrollene på stuebordet fks. Det er uansett litt spessielt å konsekvent snu dorullen rundt hver eneste gang man går inn på do når man er på besøk hos andre. Herav "sjuk". Ærlig talt, når man ikke kan oppføre seg sosialt akseptabelt og åpenbart sliter i hverdagen, da trenger man hjelp. Anonymous poster hash: d912f...3bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå