Gelica Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Har sett flere forum hvor folk sier at dette hjelper dem til å spise mindre og dermed gå ned i vekt. Lurte på om det er noen her som har prøvd dette og hva evt. deres erfaringer er. Ja, jeg vet at det beste er spise mindre og trene, men jeg har litt problemer med den delen "spise mindre" og om dette kan hjelpe meg til det, så er jo jeg et stykke på vei. Legger ved link til siden: http://www.glucovekt.com/fb/index.php?ref=CAMPID_BFD
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Det virker som tøys. Du kan ikke begrense sultfølelsen over tid ved å fylle den med noe volumøkende. Da kan du like gjerne fylle magen med vann, eller sukkerfri gelé. Og at krom demper søtsuget? Haha, kanskje hvis du lider av krommangel, - ellers ikke. Det er alltid noen der ute som vil gjøre penger på dine komplekser eller problemer, og har det ene genialet produker som virker. Anonymous poster hash: 0687c...ca9
Gelica Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2013 Takker for svar :-) Tror nok jeg skal la være å kjøpe dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå