Tilde Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Jeg har blitt anbefalt en krem fra Declor som heter Harmonie -Creme Tendresse Apaisante (gentle soothing cream). Men når jeg søker på Strawberrynet så får jeg to liknende kremer: 1)Harmonie Essentielle - creme ultra repoisante( Essential Harmony - Ultra Soothing Cream) Fine & light cream Recharges your skin's batteries Defenses against the harmful effects of daily life Helps the skin recover and improve its texture 2)Harmonie - Emulsion Delicate Apaisante (Harmonie Delicate Soothing Emulsion) An absolute delicate soothing emulsion Helps comforts & relax your complexion Effectively improves your skin’s natural defenses Reinforces your skin’s natural barrier Continuously provides optimal hydration all day long Suitable for all skin types Hva er forskjellen på creme og emulsion? Har tenkt å bruke som dagkrem.Er mest fristet til å ta den emulsionen nemlig.. Kloke hoder?!
Tilde Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #2 Skrevet 3. mai 2004 Ser ikke ut som noen vet noe.. Tror jeg bare bestiller den der emulusjonen jeg... sånn i løpet av de neste 5 minuttene
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Harmonie Essentielle er mer som en nødhjelper når huden herjer med å være ultrasensitiv. Harmonie Jour emulsjon er mer som en flytende dagkrem, så da bestilte du nok rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå