Gå til innhold

Slette/ikke slette eks på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruddet var ikke stygt, men han dumpet meg. Jeg er nå litt usikker på om jeg skal slette han som venn på facebook.

Hva har andre gjort tidligere?

For min del tenker jeg at det kanskjer er lettere å gå videre hvis jeg sletter han. Da slipper jeg se oppdateringer her og stalke han.

Hvordan hadde du tolket det om en eks slettet deg fra facebook?

Anonymous poster hash: e5eea...934
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slettet han rundt da jeg fikk ny kjæreste. Han har prøvd å legge meg til i ettertid, men jeg godtok ikke. Vi prater når vi treffes og det er ikke noe uvennskap, men jeg ser ikke poenget med å være venner med han på facebook.

Anonymous poster hash: 81fc3...3bf

Skrevet

Jeg hadde tolket det som at personen ønsket å gå videre. Det er klart at det kan være slitsomt å se vedkommende på Facebook. Følge med på hva han gjør og kanskje han etter hvert treffer en ny dame.

Jeg har mine to siste ekser fordi vi fortsatt har kontakt ellers og jeg føler ikke noe savn.

Anonymous poster hash: 94f0e...cea

Skrevet

TS

Hva om man ikke sletter han da? Betyr det at man ikke ønsker å gå videre og har et håp om å bli sammen igjen? Jeg vil ikke det heller eller at han skal tro det.

Skrevet

Jeg har min ex på face, og har ikke noe problemer med det.

Vi har delt noe viktig og fint sammen en gang i tiden, og sys det er hyggelig å følge med på hva som skjer i livet hennes.

Anonymous poster hash: 69687...d39
Skrevet

Om du får det enklere av å slette han, så slett han!

Trenger ikke spørre noen om lov til det.

Han dumpet deg! Selvsagt gidder du ikke få nesa gnidd inn med detaljer fra det han driver med nå.

• Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg tenker det er lettere å slette, og gjør som regel det. Da slipper man å se bilder/oppdateringer fra han er fra fester eller med andre osv. Og man kan heller ikke la seg friste til å snakke med han eller gå inn på profilen hans hver dag.

Jeg kommer meg ihvertfall veldig fort over noen om jeg sletter de.

Skrevet

Jeg er fortsatt venn med eksen på FB. Det var jeg som gikk og han tok det ganske tungt. Men jeg har egentlig ikke tenkt på at jeg skulle slette han, mye fordi jeg ikke har hatt noe problemer med at han er der.

Men hadde jeg hatt skikkelig kjærlighetssorg og savnet var stort, så hadde jeg slettet han.

Skrevet

Jeg slettet eksen min da jeg gikk i fra han. Selv om det var jeg som gikk så var det tøft for meg og jeg syntes det var enklere å talke når jeg fikk han på avstand. Noen år senere sendte han meg forespørsel på nytt og da godtok jeg han. Har gått videre og ser ikke noen problemer med å ha han som venn der nå.

Skrevet

Jeg har aldri vært medlem av facebook selv, men sånn jeg ser det så synes jeg det må være greit å fjerne folk fra en sosial side etter et brudd. Er vel vanskeligere å komme over noe slikt hvis du får en konstant påminnelse om hva den andre personen driver med.

Hvis jeg hadde gjort det slutt med noen så hadde jeg det vært likegyldig for meg om personen ville ha meg som venn på internett eller ikke.

Skrevet

TS

Hva om man ikke sletter han da? Betyr det at man ikke ønsker å gå videre og har et håp om å bli sammen igjen? Jeg vil ikke det heller eller at han skal tro det.

Jeg vil tolke som så at hvis jeg ikke hadde brydd meg med å slette en eks, er det fordi det er greit å være venn, men følelsene er borte

Anonymous poster hash: 5e83e...9cd

Skrevet

Sletta min da det ble slutt. Rett og slett for å gjøre det lettere og komme seg videre.. Også hadde jeg heller ingen planer om å være "bestevenn" med han - så da så jeg ingen vits i å ha han på facebook lengre.

Skrevet (endret)

Nei, aldri :jolie: Eller kanskje når han får seg ny dame. I mellomtiden liker jeg å se på bildene :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Den eneste av mine ekskjærester som jeg fortsatt har på FB er han jeg fortsatt har som kompis. (Vi var ikke sammen så lenge, og ble enige om at vi funket bedre som venner). De andre har jeg fjernet etter hvert som det ble slutt (uansett hvem som slo opp) og angrer ikke på det. Har ikke folk på FB jeg ikke ville hilst på om jeg traff dem på gata.

Skrevet

Jeg beholdt mine ekser på facebook etter bruddet for å få stilt nysgjerrigheten min og føle at jeg hadde litt oversikt :P

Skrevet

Man kan og få skjult ens aktiviteter på fb inne på innstilling hvis man ikke ønsker å slette personen..

Skrevet

Slett. Jeg sletter alltid fyrer jeg ikke dater lenger, uavhengig av hva som skjede (sårede følelser eller ei).

Vi er ikke venner, jeg trenger ikke oppdateringer, så hvorfor ha ham der?

Skrevet (endret)

Slett. Jeg sletter alltid fyrer jeg ikke dater lenger, uavhengig av hva som skjede (sårede følelser eller ei).

Vi er ikke venner, jeg trenger ikke oppdateringer, så hvorfor ha ham der?

Om 3 år ser du kanskje han på gaten og lurer på hvordan det går med han, men så slettet du han og da blir det syyykt rart å adde han på face/skrive meld igjen.

Endret av .-L-.
Skrevet

Om 3 år ser du kanskje han på gaten og lurer på hvordan det går med han, men så slettet du han og nå blir syyykt rart å adde han på face/skrive meld igjen.

Ser ikke hvorfor jeg skal adde ham igjen? Vi kan catch up som vi vil på gaten og that's it. Vi er ikke sammen lenger, og begge har gått videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...