Gå til innhold

Hvordan bli kjent når man er sjenert for å spørre om en kopp kaffe?!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere tatt initiativ til en kopp kaffe med en på butikken du handler i? Er en som sjarmerer veldig på bokhandelen der jeg er innom.

Endret av Kv84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg ikke. Men jeg har blitt invitert på mye forskjellig i butikken. enten der jeg jobber eller når jeg handler. Det er forsåvidt hyggelig. Men har alltid takket nei. Hadde sagt ja om det var noen jeg synes noe om.

Anonymous poster hash: a3736...6a9
Skrevet

Er du for sjentert, eller er du redd? Jeg er ikke veldig sjernert, men har aldri "made the first move" fordi jeg er drit redd for å bli avvist.

Anonymous poster hash: 7e702...503
Skrevet

Du må vel ta første skritt, dersom du er kunden. Uprofft av han om han begynner å legge an på kundene.

Anonymous poster hash: ffb3e...668
  • Liker 1
Skrevet

Gi ham en lapp med telefonnummeret ditt. Hvis han ikke tar kontakt får du heller finne deg en ny bokhandel etterpå.

Anonymous poster hash: 4e1d8...abb

• Liker 1
Skrevet

Gi ham en lapp med telefonnummeret ditt. Hvis han ikke tar kontakt får du heller finne deg en ny bokhandel etterpå.Anonymous poster hash: 4e1d8...abb

Knall god ide! Takk! Noen ide om mer jeg kan skrive på lappen? Hva med en kopp kaffe? Lyst til å bli kjent? Eller annet?

Skrevet (endret)

Gi ham en lapp med telefonnummeret ditt. Hvis han ikke tar kontakt får du heller finne deg en ny bokhandel etterpå.Anonymous poster hash: 4e1d8...abb

.

Endret av Kv84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...