Gå til innhold

Foretrekker du store eller små pupper?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dette er vel diskusjone nummer 257 av dette slaget' date=' og hvis jeg får tillate meg å komme med en observasjon, så liker menn pupper som de kan ta på og som damene de henger på liker at de tar på![/quote']

:klappe:

Trenger ikke si mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 3llie

De flotteste brystene er av middels (til små) av størrelse, med lyse brune følsomme brystvorter.. og størrelsen bør passe til brystet. Det er ekstra flott om brystvorten buler litt ut fra der den begynner istedenfor å gå i ett med brystet frem til selve knoppen. De bør heller ikke være for breie, men mer struttende med en sånn søt liten vipp.

(Jeg er jente og har ikke slike perfekte bryst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Personlig synes jeg de middels store (B-C cup), faste og litt runde i fasongen er de peneste. Brystvorten skal ikke være opphøyd som poster av forrige innlegg sa, men de skal være litt mørke, og brystvortene litt store. Synes ikke areola (eller hva det heter) skal være stort, men på størrelse med en krone kanskje....? Selv om jeg foretrekker menn da, og deres ganske små erter av noen brystvorter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann-42

Mann 42 år. Jeg liker kvinner med attributter - store bryster og frodige rumpeballer - :sjarmor: Mmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (nok en kvinne) synes middels store, faste og runde pupper med brystvorter som ikke er alt for store eller alt for mørke er penest. Diiigre, brune brystvorter gir meg amme- assosiasjoner...

Ellers har jeg ofte fått høre av menn at en "håndfull" pupp (altså som fyller hånden hans når han lukker den rundt puppen) er den perfekte størrelsen. Men det spørs jo om ikke det bare er smisking, siden mine pupper har ca en sånn størrelse, til en gjennomsnittlig mannehånd vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppene skal være middels store og faste. Brystvortene skal ikke være alt for store, om de er mørke eller lyse betyr ikke noe.

Det viktigste er likevel at de passer til resten av kroppen og at jenta er fornøyd med dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...