AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Har i de siste ukene misstenkt at jeg er gravid. Har hatt litt kvalme\vært uggen, hodepine og vondt i brystene.... Idag har jeg bare litt sår hals (?) og noe som minner meg om mensensmerter, men ingen mens. Skulle hatt det for 2 uker siden.... Er det normalt med slike "mensensmerter" viss man er gravid? Kvalmen å sånn er jeg usikker på, om det er bare noe jeg innbiller meg fordi jeg tror jeg er gravid.... Hvordan forteller man til kjæresten at man er gravid egentlig...? Hehe Anonymous poster hash: 49bc2...407 Anonymous poster hash: 49bc2...407
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Ta en test!!!! Hvorfor har du ikke gjort det??? Hallo!?!?!?! Anonymous poster hash: dff09...e7e 5
Gjest RompeRusk Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Du får vente i 8 måneder og se om det plopper ut en unge da, vet du 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Herregud, hva er det med folk? Jenta spør om "FØRSTE SYMPTOMER PÅ GRAVIDITET", javel - så svar på spørsmålet henne da, istedenfor å oppføre dere som drittunger. Men back to the point! Det kan variere veeeldig fra person til person, men jeg merket det med "mensensmerter" i både korsrygg og mage. Deretter fikk jeg ømme pupper, og ble kvalm - SÅ tok jeg en graviditetstest. Så hvis det her er noe du virkelig grubler på, så ville jeg anbefalt deg og ta en test. Hvordan man forteller til kjæresten... Tja, tjo. I mitt tilfelle så var det ikke akkurat det rette tidspunktet og få barn (jeg ble gravid med kobberspiral), så jeg tok med meg testen jeg hadde tatt og la den foran han. Han skjønte ikke stort, så da braste jeg ut i en blanding av latter/tårer mens jeg hulket at jeg var gravid.. Han fikk ganske sjokk, men det skal sies at vi har det strålende den dag i dag, 2 år etter. ;-) Lykke til! :-) Anonymous poster hash: 53ca7...eb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå