Gjest XOtiC Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 hallo! Jeg kjøpte meg en vibrator for 69,- på kondomeriet...men jeg skulle sette i batterier, men fikk den ikke opp...hva gjør jeg? den skal jo bare vries opp? :-? (hehe)
Venus_venus Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 69 kroner????? Sikker på at det går an å bytte batterier da? Eller er det lekevibrator...?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 :o Problemer med å få den opp? Og så er det plast? Oioioioi... noen har problemer her... (sorry, klarte ikke å holde meg seriøs :oops: )
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 :o Problemer med å få den opp? Og så er det plast? Oioioioi... noen har problemer her... (sorry, klarte ikke å holde meg seriøs :oops: )
Gjest Catwoman Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 :o Problemer med å få den opp? Og så er det plast? Oioioioi... noen har problemer her... (sorry, klarte ikke å holde meg seriøs :oops: ) Du sa akkurat det jeg tenkte.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Det ble jo ikke bedre av at den skulle vris opp da...
Gjest Mogens (unplugged) Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 Sikkert en "engangsvib", akkurat som engangskamera! Mogens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå