Gå til innhold

sover natten igjennom, 8 mnd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt spiser ikke på natten etter eget ønske og sover fra 19 - 06 eller 07. Han er kanskje våken og sutrer litt et par ganger i uken, ellers sover han GODT. Er vi bortskjemte eller er det normalt?

Hører så mange som sliter med søvn opp imot hele første året. Huff a meg! Anonymous poster hash: ea678...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnen min har en baby på 3 md, og der er det akkurat det samme. Så er nok bare heldige ;)

Anonymous poster hash: c4d64...990
Gjest Magdalene
Skrevet

Både vanlig og uvanlig. Begge mine har sovet gjennom fra de var 3mmd.

Skrevet

Tror det er ganske vanlig, men det er også vanlig at det plutselig snur, så nyt det når dere kan:)

Anonymous poster hash: c2e7a...e6e
Skrevet

Min gutt nattavvente seg selv da har var seks måneder. Veldig deilig. :)

Tror ikke det er så uvanlig, men en hører jo mest om disse som plages. Det er jo ikke så ofte folk poster innlegg bare for å si at alt går på skinner. :)

Skrevet

Er sikkert like normalt det som det motsatte :-) Her sov småen omtrent natten gjennom til han var tre måneder, så ikke før han var rundt ni måneder. Det varte et par uker :-P Nå er han et år og det nærmer seg gjennomsoving igjen, men fortsatt med en våkning ca.kl.4.

Nyt det du :-)

Skrevet

Dette må dere bare nyte! Dere er ikke bortskjemte, men heldige :)

Skrevet

Gutten min er 4-5 mnd og sover hele natta. Det gjorde storesøster også fra hun var 3-4 mnd. Har aldri jobba for det, de har alltid fått styre det helt selv. De har begge sovet 18-7 fra de var 3 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...